Połowa wakacji za nami ; ))

07:21

Siemkaa ; ))

Na początku chciałam Wam bardzo podziękować za to, że jesteście tu ze mną i odwiedzacie mojego bloga . Z racji, że jestem nowa, nie wiem jeszcze dokładnie jak ustawić niektóre rzeczy ; // Nie wiem, czy udało mi się ustawić tak, abyście mogli mnie obserwować . Jeśli nie, to byłabym wdzięczna za pomoc w wytłumaczeniu jak to zrobić ; p

Przejdźmy do rzeczy ...
Wciąż nie wierzę, że już jest sierpień i że minął miesiąc wakacji . Lipiec dosłownie przeleciał mi przez palce ; D Sporo się działo ; ] Już 3 lipca wyjechałam z rodziną do Włoch *.* Było naprawdę cudownie ( pomijając niektóre błahostki ) ; p Zwiedziłam kilka cudownych miejsc, m.in. Asyż ^ ^ Najbardziej chyba zaciekawił mnie ogromny most w Spoletto, liczący 80m wysokości . Dowiedziałam się, że jest to przez włochów tzw. " most samobójców " . To właśnie z niego skoczyła dziewczyna w moim wieku [*] . Oczywiście jak Włochy, to i wypad nad morze i na termy ♥ Więcej nie będę Was zanudzać, zapraszam do obejrzenia zdjęć ; D












Chciałabym tam wrócić ! ♥
Codziennie słucham piosenki, która mi przypomina o tym wyjeździe ; ))
https://www.youtube.com/watch?v=hXI8RQYC36Q
A Wy gdzieś byliście, czy dopiero się gdzieś wybieracie ? ; >
Życzę Wam udanej reszty wakacji ;*


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Wspaniałe zdjęcia :D Idealny wpis :3 Oby tak dalej, zabieram się do przeglądnięcia wcześniejszy wpisów ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Twoje słowa dają mi motywacje do dalszego pisania ❤

      Usuń
  2. Ale ja Wam zazdroszczę tych wakacji, sama już dawno zapomniałam co to znaczy :P hehe na szczęście są jeszcze urlopy i to mnie ratuje :) hehe w tym roku niestety nigdzie się nie wybieramy, ze względu na ważniejsze dla nas cele, ale Ty czerp z wakacji pełnymi garściami- baw się dobrze :) :) za mnie również :P hehe

    Widać, że wyjazd do Włocha udany- buźka uśmiechnięte, czego chcieć więcej :)

    Musisz dać sobie gadżet obserwatorzy na bloga, wtedy zyskasz stałych czytelników, którym będą się wyświetlały na bieżąco dodawane przez Ciebie posty- polecam :)

    i zapraszam do obserwowania :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;*
      Niestety nie wiem jak dodać ten gadżet . Próbowałam, ale się chyba nie udało ;(
      Ciebie już obserwuje ;*

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący most... Nie jestem osoba, któa jeździ za granicę, niestety, liczę na to, że szybko to zmienię jak się usamodzielnię...
    Myśle, że bloggera łatwo ogarnąć, funkcję dodawania do obserwowanych stworzyłaś poprawnie, jak widzę. Polecałabym tylko mniej emotikonek, czasami nie wiem, czy czytam bloga, czy posta na fb, a to jest różnica... Poza tym dobrze zaczynasz, trzymam kciuki za rozwój.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady. Są dla mnie bardzo cenne. Będę już wiedzieć czego unikać ;)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ech coś strasznego... dlaczego ten czas tak szybko ucieka,a wakacje nie mogą trwać wiecznie... :(
    Super zdjęcie kochana,co powiesz na wspólną obserwację? :)


    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/kombinezon-choies.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała, żeby trwały wiecznie *.*
      Możemy obserwować ;*

      Usuń
  6. Ech coś strasznego... dlaczego ten czas tak szybko ucieka,a wakacje nie mogą trwać wiecznie... :(
    Super zdjęcie kochana,co powiesz na wspólną obserwację? :)


    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/kombinezon-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  7. lipiec za szybko minął :( zaobserwowałam, powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. +ja używam odżywki z bielendy, ale nic nadzwyczajnego chyba nie robi. Eveline różne ma opinie - u jednych pomaga a u innych szkodzi, ostatnio zrobiła się też popularna taka czarna z golden rose - ja jej nie miałam, ale myślę że warto sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post ! Piękne zdjęcia ! A blog naprawdę fajny Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli tak zaobserwuj mnie , a ja na pewno zaobserwuję cię . http://natashastyle999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie ;) Przejrzę Twojego bloga i zaraz Cię zaobserwuje ;)

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia a blog jest genialny !!
    może obs za obs? ja już obserwuję ;)
    http://bartiforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts