If friendship really exists?

01:39

Cześć ; )

Dzisiaj się skupię na ' przyjaźni ' . Od jakiegoś czasu zadaję sobie pytanie: " czym ona tak naprawdę jest i czy wgl istnieje? " . Wielu z Was zapewne powiedziałoby, że istnieje, ale ja ostatnio mam wrażenie, że jednak nie . A dlaczego ? Dlatego, że wiele osób, którzy są ponoć moimi "przyjaciółmi" okłamuje mnie i olewa .

Zacznijmy od samego początku ...

Mając 6 lat poznałam swoją pierwszą przyjaciółkę . Byłyśmy bardzo zżyte, bo przez kilka lat byłyśmy same w jednej klasie .



Razem robiłyśmy dosłownie wszystko, nawet przez całe gimnazjum . Każdą wolną chwilę poza domem spędzałyśmy razem .



Wydawałoby się, że taka przyjaźń przetrwa wszystko, ale jednak nie . Często ze sobą rywalizowałyśmy, ale zawsze umiałyśmy się dogadać . Przyszły czasy liceum . Poszłyśmy razem do jednej klasy . Wszystko zaczęło się psuć pod koniec 1 LO . Wiadomo, inne koleżanki, chłopak itp . Po 11 latach wszystko się rozpadło, ale nie będę wnikać, czyja to była wina . Czy to była prawdziwa przyjaźń ? No chyba niee ...


Kontakty z gimn się urwały, nie wiem czemu, może tak musiało być .  Szkoda mi niektórych znajomości, ale cóż, nic na to nie poradzę ...




W liceum poznałam nowych znajomych ...




Wszystko było pięknie przez pierwszy rok, ale już pod koniec klasa podzieliła się na pół . Porobiło się wiele konfliktów, których nie potrafiliśmy lub nie chcieliśmy rozwiązać . Druga klasa była piekłem - kilka osób odeszło, doszła nowa koleżanka, ale mimo to w klasie wciąż były grupki i to coraz większe . Do tego ciągłe kłótnie, a pod koniec roku odejście wychowawcy ...


Co będzie w tym roku, tego nie wiem . Miałam swoją paczkę, ale nawet między nami pojawiły się pewne sprzeczki . Aktualnie tylko z Klaudią utrzymuję kontakt i dziękuję jej za wszystko ♥ Ona chyba jako jedyna mnie nie opuściła i wie o mnie raczej wszystko :D


Mam nadzieję, że wszystko ułoży się, gdy tylko wrócimy do szkoły . W końcu to już ostatni rok i matura, a potem możemy się więcej nie zobaczyć ...




Przez ten czas rozstałam się też z chłopakiem, z którym byłam ponad rok :( Mieliśmy zostać przyjaciółmi, ale czy jest sens ? Tego nie wiem ...


Pomijając już szkolne przyjaźnie, miałam też innych przyjaciół . Niestety przyjaciel odszedł, bo tak było mu wygodnie ... zerwał kontakt, no cisza totalna . Przykro mi z tego powodu, ale nic z tym sama nie mogę zrobić ;(

Poznałam także dziewczynę, która mieszka bardzo blisko mnie, a z którą wcześniej nie miałam kontaktu . Często razem wychodzimy, bardzo dobrze się dogadujemy, ale wczoraj coś pękło, a mianowicie ... prosiłam, błagałam by pojechała ze mną w jedno miejsce . Znalazła tysiące wymówek, by nie jechać . Poczułam się zdradzona i zdenerwowana, bo jeszcze wczoraj pomagałam jej szukać nowego tel itp, a jej było ciężko ze mną pojechać -,- Nigdy tego nie zrozumiem . W dodatku poczułam się okłamana, gdy zobaczyłam ją wcześnie rano na fb, a mi mówiła, że w późniejszej godz nie pojedzie ze mną, bo to za wcześnie . Dzięki, serio ... zawiodłam się również na Tobie .



Wczoraj wieczorem jeszcze kolega mi napisał, że nie ufa już dziewczynom, po tym jak jedna dała mu kosza . Nie ufa nawet mi, po tym jak bardzo mu pomogłam ... Sylwia z Pauliną, które poznałam przez internet i mieszkają setki km ode mnie są mi teraz bliższe niż osoby, z którymi widzę się na co dzień . One mnie rozumieją i wspierają, mimo że nawet nigdy nie widziałyśmy się na żywo . Dziękuję im za wszystko ♥ Jednak pomimo tego, że mam te dwie cudowne dziewczyny, to i tak powoli zaczynam tracić wiarę w ludzi . Nie wierzę już, że istnieje coś takiego jak " przyjaźń " . Więc co mi pozostało ? Chyba nic innego, jak tylko pozdrowić niektóre osoby środkowym palcem i radzić sobie samej ...




A Wy jakie macie zdanie na temat przyjaźni ? ;)


You Might Also Like

53 komentarze

  1. Niestety tak jest, że w pewnym momencie drogi dwojga osób się rozchodzą. Jeszcze nie raz poznasz kogoś wartościowego ;) Mimo, że mam 22 lata, nie znalazłam jeszcze prawdziwej przyjaciółki od serca, choć poznałam wielu ludzi. Wierzę, że kiedyś taki się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście zapomniałam Cię pozdrowić i zaprosić do mnie,
    www.lady-lepida.blogspot.com
    :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki. No niestety takie jest życie.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjaciele przychodzą jak i odchodzą, ale to nie znaczy, że tej przyjaźni nie było. To tak jakby zaprzeczanie całej tej więzi która między wami była.
    Nie warto się jednak przejmować, w życiu poznasz jeszcze mnóstwo ludzi którzy będą ci bliscy.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Mile widziane wszelkie komentarze i obserwacje. W miarę możliwości się odwdzięczam :)
    + czy mogę prosić o klikanie w linki z ostatniego postu? Dziękuję! http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie przyjaźń istnieje ale tylko wtedy gdy te osoby się ze sobą bardzo dogadują i rozumieją. W mojej sytuacji było tak, że przyjaźniłam się z moją koleżanką przez 10 lat, dogadywałyśmy się bardzo dobrze, ale niestety coś w 1 klasie gim sie popsuło. Przesiadłyśmy się od siebie i tak już zostało, oczywiście dalej jesteśmy przyjaciółkami, i się dogadujemy ale widać po tej sytuacji że poprostu z jedną osobą taki szmal czasu nie da się wytrzymać :))

    http://heartsofteenagers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się z Tobą zgodzę ;) Ja ze swoją przyjaciółką jesteśmy już praktycznie tylko na 'cześć' .

      Usuń
  6. Niestety takie jest życie .
    Mój Blog - klik!
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam kumpele, które mieszkają wiele kilometrów ode mnie i też mam lepszy kontakt z nimi niż z niektórymi ludzmi którzy są tuż obok..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, czasami lepsze są przyjaźnie na odległość :)

      Usuń
  8. Śliczne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:):)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj niesety różnie to bywa ;/
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia i bardzo fajny post :D
    Obserwuje i liczę na rewanż :))

    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :* Możemy obserwować ;)
    Jeśli zdecyduje się coś zamówić, to na pewno napiszę, że jestem od Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. O przyjaźń trzeba często walczyć i o nią bardzo dbać ;) Niestety w dzisiejszych czasach znaleźć prawdziwego przyjaciela jest sztuką :/ Życzę Ci wielu prawdziwych, szczerych przyjaciół ;)
    Zapraszam na blog-estery.blogspot.com <=== KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze przyjdzie czas na znalezienie sobie prawdziwych przyjaciół :) teraz nie ma co się załamywać - niech inni wiedzą co stracili. Takie jest po prostu życie, sama byłam często w podobnych sytuacjach ale na chwile obecną chyba nie mogę na nic narzekać. Mam nadzieję, że niedługo i u ciebie wszystko się ułoży :) bardzo fajny blog :)
    dzwieki-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieje ;)
      Dziękuję za miłe słowa ;*

      Usuń
  14. Ojej :( Współczuję Ci, naprawdę. Ale wierzę, że wszystko się jakoś ułoży!

    fragile-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję ze wszystko się ułoży nie chciałabym być na twoim miejscu ale szczerze też nie umiem wierzyć już w ludzi niektóry tylko udają moich przyjaciół a osoba którą kiedyś kochałam zmieniła się ...No ale jedyne co nam pozostaje to wierzyć w siebie i może spróbować trochę w ludzi ;)
    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ludzi już chyba nie warto wierzyć :(
      Też mam nadzieję, że się ułoży ;)

      Usuń
  16. ciekawy post! :)
    http://vnatalieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak to już jest z tymi "przyjaźniami"... :(

    OdpowiedzUsuń
  18. super post bardzo wartosciowy, naprawde swietnie piszesz wciagnelam sie od razu:)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie http://styledivision1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejkuu ... dziękuję ;* Odkąd tu jestem chyba nie usłyszałam nic milszego ;* Dodałaś mi siły do dalszego pisania ❤

      Usuń
    2. cieszę się w takim razie;) życze powodzenia i będę zaglądać często:*

      Usuń
  19. przyjaźń jest bardzo ważna i trzeba ją pielęgnować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to nie takie proste, gdy pielęgnuje ją tylko jedna osoba .

      Usuń
  20. z przyjaźnią jest jak z miłością, niepielęgnowana umiera, jednak masz racje, do tego są potrzebne dwie osoby :)

    http://lejzita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny wpis ;)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawde fajny post ! Zgadzam się z tobą ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny, ale trzeba tyle koło niej latać :/

    http://lejzita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie miałam nigdy takiej mega mega przyjaciółki a teraz mam jedna która jest 250 km ode mnie
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. W podstawówce nasza klasa była mega zgrana i każdy trzymał się razem. Teraz gdy w gimnazjum jestem w innej jest gorzej, ale pod koniec roku zauważyłam że ,nie które osoby się zmieniły na lepsze. Zobaczymy co przyniesie klasa 2.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że chociaż u Ciebie wszyscy zmienią się na lepsze ;*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts