Manicure ... help .

03:48

Hej .
Dzisiaj troszkę dość nietypowy post jak dla mnie, a więc zaczynamy ...

Nie kryję tego, że od zawsze obgryzałam paznokcie . Tak, tak, wiem, że to wygląda nie ładnie itp, ale nie mogłam się powstrzymać . Gorzki paluszek też nigdy nie pomagał :D Cudem już od początku lipca nie obgryzam choć strasznie mnie do tego ciągnie . Jedynym sposobem jest pomalowanie paznokci, bo wtedy szkoda mi zjadać lakier . I teraz pytanie ... na jaki kolor je pomalować ? Miałam kilka pomysłów . Malowałam na czarno, żółto-niebiesko, malowałam pękającym lakierem, ale w końcu wszystko mi się znudziło, a teraz szukam dalszych inspiracji . Z racji, że mam małe rączki, to paznokcie też nie są zbyt duże i trochę ciężko będzie na nich "eksperymentować" .


Odwiedzając Wasze blogi znalazłam kilka postów o malowaniu paznokci w różne wzorki . Niestety nie zaobserwowałam tych blogów i teraz nie wiem jak je znaleźć . W pamięci zapadł mi pomysł z ombre na paznokciach, wykonywanych gąbeczką . Przeszukując internet wpadłam też na pomysł pomalowania paznokci w stylu galaxy, co jest według mnie przepiękne . Niestety nie do końca wiem jak je zrobić . Podoba mi się również panterka, lecz nigdy nie miałam doczynienia z czymś takim i jestem kompletnie zielona w malowaniu paznokci, a wraz z koleżanką chciałybyśmy sobie je jakoś ładnie pomalować na początek roku . Najbardziej nam zależy na galaxy i na panterce .




Byłabym Wam bardzo wdzięczna, gdyby któraś z Was chciała udzielić mi pomocy i wyjaśnić jak ładnie zrobić wzorki na paznokciach . Może akurat z Waszą pomocą uda mi się wykonać galaxy . Jeśli macie inne pomysły, to także piszcie w komentarzach . A tak już na marginesie ... gdzie mogę kupić dobre i w miarę tanie lakiery ? Potrzeba mi też utwardzacz i chciałabym kupić choć jeden neonowy lakier, ale nie wiem gdzie . Za wszelką pomoc z góry dziękuję ;*

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Polecam tanie i dobre lakiery Golden Rose, Wibo albo Eveline :) co do wzorów nie pomogę bo sama jestem laikiem w tej kwestii ale życzę Powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Mam nadzieję, że te lakiery będą więcej warte niż te moje, które po 2 dniach odpryskują :/

      Usuń
  2. dobrze jest zaraz przed pomalowaniem odtłuścić płytkę paznokcia czyli np przetrzeć ją zmywaczem do paznokci i pomalowac je dwoma warstwami lakieru za to bardzo cieniutkimi, to znacznie przedłuża trwałość każdego lakieru . moze jakies neonowe kolory np co drugi panokciec rozowy i pomaranczowy ? akcent na koniec lata ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko właśnie nie wiem gdzie kupić neonowe lakiery ; // Ale dziękuję za podrzucenie pomysłu ;)

      Usuń
    2. Poszukaj na wysepkach z GR :)ostatnio tam widziałam :)

      Usuń
    3. Poszukaj na wysepkach z GR :)ostatnio tam widziałam :)

      Usuń
  3. Jako dziecko obgryzałam - pomogły mi zawody z koleżanką - ktora zapusci ladniejsze i dluzsze pazurki :PP

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja często obgryzam paznokcie ;/ mam takie chwilę ,że potrafię zapuścić teraz akurat mam długie ale jak pojawia się jakaś stresująca sytuacja, to "po Filipku" paznokcie się zjadają;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo, ale narazie z całych sił staram się nie obgryzać ;)

      Usuń
  5. Ja mam zawsze problem z lakierami, ale u mnie świetnie się sprawdzają 60s z rimmela :)

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeeej te panterkowa z krzyżem są czadowe ! :) sama chętnie bym sobie takie zrobiła :)

    Też kiedyś baaardzo obgryzałam paznokcie, nawet te gorzkie lakiery nie pomagały... w sumie to nie wiem kiedy przestałam to robić, ale już mnie do tego nie ciągnie :P hehe
    Może po prostu idz do kosmetyczki i zrób hybrydy lub paznokcie żelowe- są twarde, więc na pewno ich nie obgryziesz :) hehe

    Dzięki za tyle miłych słów :)
    Zapraszam częsciej :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to bardzo dobry pomysł z tymi hybrydami, dziękuję :*

      Usuń
  7. Poszukaj np. na yt filmików o malowaniu paznokci na wodzie :) bardzo ciekawy sposób, chociaż mi udało się dopiero za którymś razem haha

    monsv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno poszukam . Może będę miała szczęście i wyjdą w miare za pierwszym razem ;)

      Usuń
  8. to na paznockiiach z panterką to są naklejki na paznokcie ;)
    a najlepiej iść do kosmetyczki i zrobić ładne żele
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajny pomysł na paznokcie :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pomysły, niestety nie pomogę ponieważ kompletnie nigdy nic mi nie wychodzi na paznokciach :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama niestety nie mam talentu do malowania paznokci. ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbuj nie malować paznokci tak często, ponieważ niszczy się płytka paznokci. Jeśli chodzi o kolory, to znajdź takie, które nie będą Ci skracać tych paznokci, a wręcz przeciwnie - czyli np. nie używaj białego. Ombre na krótkich paznokciach nie wygląda ładnie, ale jeśli chodzi o wzroki, próbuj malować je wykałaczką lub narzędziem z małą kulką na końcu. :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie najlepsze lakiery są z firmy Golden Rose. Kosztują ok. 6 zł, a na moich paznokciach trzymają się nawet tydzień:) Niezbyt potrafię malować paznokcie, ale te lakiery mają super pędzelek i jest to dużo łatwiejsze:)

    zapraszam do mnie-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są te galaxy ;) Ja jak maluję to najczęściej na jednolity kolor najczęściej biały, czerwony lub czarny :) Albo czasem robię tez takie "gazetowe" paznokcie ;)
    Pozdrawiam ;*
    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts