` tu, gdzie często wiele chcesz, a mało możesz .

04:13

Hej ; )

Znowu trochę Was zaniedbałam, wybaczcie . Sporo się działo i trochę miałam doła, więc nie chciałam znowu tu pisać jakichś smętów, gdyż http://giirlwithoutface.blogspot.com/ czeka na wpis z pozytywną energią :D Wasze komentarze pod ostatnim moim wpisem dodały mi sił . Naprawdę bardzo mi pomogliście i podnieśliście na duchu, dziękuję ♥


Przechodząc do rzeczy ...
Szkoła coraz bliżej, a ja co zrobiłam ? Pomalowałam włosy . W sumie wakacje już się kończą, a moje dwie nauczycielki mnie zabiją, bo bardzo podobał im się mój naturalny rudy, ale ja i tak uważam, że było warto . Efekt jest taki ...



Wypad do fryzjera, to chyba jedyna rzecz w tym roku, która zbliżyła mnie do kuzynki . Poza tym nie mamy kompletnie o czym rozmawiać . Najchętniej uciekam z domu, by tylko z nią nie siedzieć . Dlaczego ? Bo nie lubię, gdy ktoś udaje kogoś, kim nie jest i wywyższa się . Zawsze uważała się za lepszą ode mnie, ale czy tak jest ? No chyba nie . Zresztą nie mi to oceniać . Wkrótce wyjeżdża . Na szczęście zostało jeszcze trochę wakacji . Znajomi o dziwo ciągną mnie na Zamość, a nawet na Zwierzyniec . Zdziwiłam się, że dawny kolega z gimnazjum jeszcze o mnie pamięta i chce mnie odwiedzić . Cudowne uczucie ♥ Resztę wakacji trzeba wykorzystać jak najlepiej, zwłaszcza, że to mogą być już moje ostatnie wakacje, a potem praca itp . W następną niedzielę dożynki, impreza, potem szkoła . Cały wrzesień mam jazdy, do tego jeszcze wesele, więc szybko zleci, a potem do matury już tylko "rzut beretem" . Przez mój drobny wypadek autem, trochę boję się jeździć, ale chciałabym mieć już prawko, bo nie mogę się doczekać . A dlaczego ? A no dlatego, iż wymarzyłam sobie, że w następne wakacje wezmę udział w wyścigach ♥ W tym roku niestety byłam tylko widzem . Na szczęście nie ma określonego wieku, ani innych rzeczy . Warunkiem jest posiadanie samochodu o wartości do 1000 zł i mogę startować . Już czuję adrenalinę ♥


Poniżej wstawiam zdjęcia i filmik z tegorocznych wyścigów :D








Nawet Sylwia nie zepsuła mi wtedy humoru . Niestety dzisiaj mam jechać do niej na grilla, załamka . Mam nadzieję, że jednak uda mi się z tego jakoś wykręcić . Na koniec wstawiam z nią zdjęcie (zaraz po powrocie od fryzjera) i życzę miłego dnia wszystkim ! ;*

You Might Also Like

15 komentarze

  1. chyba kuzynka jak przeczyta twoj post nie bedzie zachwycona : o
    pozdrawiam i zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się kuzynką ;) Powodzenia na prawku ;D
    Serdecznie zapraszam do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszelki wypadek nie będę dziękować ;*
      Na pewno zajrzę do Ciebie ;)

      Usuń
  3. Milutka kuzyneczka umila Ci czas... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia ze szkołą i z prawkiem!
    ps ładnie ci w tym kolorze :)

    http://baeionce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze. Też miałam nauczycielek, którym podobał się mój naturalny kolor. Ale jednak zmieniłam go, bo to w końcu moje włosy :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Co do konkursu to zajrzę i może wezmę udział ;p

      Usuń
  6. ŚLICZNY nowy kolorek :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! :)
    Może wspólna obs? :) http://pamellee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts