Bo czytanie to coś więcej niż książki i literki .

11:26

Siemka ; ))

Ostatnio zrobiłam sobie króciutką przerwę od robienia wpisów, bo bałam się, że w końcu zabraknie mi pomysłów, także piszę dopiero dzisiaj . Bardzo chciałabym Wam podziękować za te 1132 wyświetlenia i 13 obserwatorów . Nie spodziewałam się tego po tak krótkim czasie, dziękuję ! ♥
Chciałabym też powiedzieć, że od dziś posty mogą się pojawiać trochę rzadziej, ponieważ w środę zaczęłam wykłady na prawko i głównie na tym się skupiam . Poza tym jutro przyjeżdża rodzinka z Włoch, więc trzeba będzie też spędzić z nimi trochę czasu, ale na pewno o Was nie zapomnę ;*


A teraz przejdźmy do rzeczy ...

Coraz mniej osób w dzisiejszych czasach czyta książki . Dlaczego ? Powodów jest wiele . Jedni są po prostu leniwi i im się nie chce, inni mogą uważać, że nie będą czytać, bo to wstyd i wolą po prostu posiedzieć przed komputerem . Mimo to są jeszcze osoby, które lubią czytać, choć nie zawsze mają na to czas . A co ze mną ? Ja kocham czytać ♥ Od dziecka dużo czytałam, a to wszystko dzięki mojej babci . To ona razem ze mną czytała i pokazywała, że z czytania można czerpać radość, a także się uczyć . Zawsze mi powtarzała, że im więcej będę czytać, tym moja ortografia będzie lepsza i miała rację .

Poniżej zdjęcie z dzieciństwa z babcią i kuzynką ♥




Wiadomo, że z wiekiem gust co do czytanych książek trochę mi się zmienił . Sama nie wiem co lubię czytać . Książka musi mieć w sobie " to coś " . Musi mnie po prostu wciągnąć . Ostatnimi z najciekawszych książek jakie przeczytałam była seria " Pocałunek Anioła " . Może ktoś z Was ją czytał, a jeśli nie, to spróbuję krótko napisać o czym ona jest .

Jest to seria składająca się z 6 książek . Opowiada o losach dziewczyny - Ivy, która w wypadku traci swojego ukochanego Tristana . Ten zaś zanim na zawsze odejdzie, ma do wykonania misję, która polega na czuwaniu nad dziewczyną . Ivy bowiem grozi śmiertelne niebezpieczeństwo .
Książka bardzo wciąga i mogłabym opisać Wam wszystkie części, ale nie o to chodzi . Poprzez ten post chcę Was zachęcić do czytania . Niżej wstawię zdjęcie ( niestety narazie mam tylko 3 książki, bo pozostałe 3 pożyczyłam babci ), a jeśli Was zainteresuje ta książka to proszę napisać w komentarzu, a mogę udzielić więcej szczegółów ;*



Kolejną książką jaką przeczytałam były dwie części Grey'a . Na pewno każdy wie o co chodzi i nie muszę się na ten temat rozpisywać . Udało mi się także przeczytać książkę podobną do Grey'a, lecz nie do końca . A mianowicie książka nosi tytuł " Namiętność po zmierzchu " i jest ona o Beth, która po przyłapaniu swojego chłopaka na zdradzie wyjeżdża do Londynu w celu opieki nad kotem cioci, gdzie poznaje Dominicka - chłopaka, który jak się potem okazuje lubi sprawować kontrolę .
Nie wiem, czy kogoś interesują tego typu książki, więc więcej nie będę pisać na jej temat . Powiem jeszcze tylko, że są także 2 pozostałe części, które zamierzam przeczytać . Jeśli kogoś zainteresuje, proszę o informację w komentarzu .



To chyba tyle, jeśli chodzi o książki, które bardzo zapadły mi w pamięć . Chciałabym przeczytać pozostałe części z serii " Po zmierzchu ", lecz narazie jedyną książką, którą czytam jest to ...


Mam nadzieję, że szybko i bez problemu przerobię tą oto książkę i będę miała czas na inne, dlatego zapytam ... jakie Wy polecicie mi książki ? Śmiało piszcie w komentarzu lub na asku ask.fm/wiktoria1997, a na pewno Wam odpiszę i może wymienimy się " doświadczeniami " co do czytania . Pozdrawiam ! ;*

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Teraz jestem w trakcie czytania ostatniego tomu z trylogii 'Niezgodna', jak nie czytalas to polecam: D
    Nominowalam cie do LBA! Jak jestes zainteresowana to wiecej info jest na moim blogu, zapraszam victoriaoss.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam jej recenzję na internecie i wydaje się być ciekawa, a do Ciebie na bloga na pewno zajrzę ; ))

      Usuń
  2. Szkoda, że teraz tak dużo ludzi wzbrania się od czytania. Ja bardzo lubię czytać. I muszę przeczytać którąś z tych książek :) Zapraszam do mnie i pozdrawiam! :*

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj, naprawdę warto ; ))
      Również pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. Ja także lubię czytać, ale wydaje mi się, że ta chęć do czytania mimo wszystko wzrasta i wiele osób wciąż z chęcią czyta. Pocałunek Anioła bardzo kojarzy mi się z Szeptem, książką, którą ostatnio przeczytałam i zamierzam sięgnąć po następne części. Inne moje ulubione książki to np. : Dary Anioła, Diabelskie Maszyny, Eleonora & Park, Trylogia Czasu, Papierowe Miasta czy Zostań, jeśli kochasz ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, że coraz mniej ludzi teraz czyta książki, ale to za sprawą internetu tylko i wyłącznie. Komputery przejmują nas :(

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post ! I świetny blog ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam czytać :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak byłam dzieckiem to jednak nie lubiłam czytać. Teraz kocham, uwielbiam, nie wyobrażam sobie życia bez czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Także uwielbiam czytać! Śmiało mogę polecić serię Reginy Brett: "Bóg nigdy nie mruga", "Jesteś cudem", "Bóg zawsze znajdzie Ci pracę" - świetne książki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czytam chyba z 5 ksiazek jednoczesnie jak nie więcej, bo nie umiem wziąć się za jedną ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo no to ja aż tak nie czytam ; )) Ale w jeden dzień potrafię przeczytać kilka książek ;p

      Usuń
  10. świetnie napisane! Widać, że prawdziwa z Ciebie miłośniczka książek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również uwielbiam czytać! Zdecydowanie bardziej lubię poczytać niż np. grać w gry lub siedzieć przed komputerem. Czytałam, czytam i będę czytać, u mnie to nieuniknione :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam czytać :) książki warte przeczytania to trylogia Niezgodna, igrzyska śmierci, trylogia czasu,jesienna miłość,ostatnia piosenka,seria szeptem,dary Anioła, dziewięć żyć Chloe King i wiele wiele innych :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts