Wakacyjne szaleństwo ♥

07:38

Cześć ; )

Bardzo chciałabym Was przeprosić za moją nieobecność i brak wpisów . Ostatnio jestem zajęta i nie miałam czasu wejść na kompa . Mam nadzieję, że mi to wybaczycie ;*

Od środy zaczęłam chodzić na wykłady na prawko . Myślałam, że nie odnajdę się w tłumie ludzi, ale udało się . Nawet zakolegowałam się ze znajomym ze szkoły, z którym nie gadałam :D Z wykładów wracam dość późno, potem chwila odpoczynku i na spacer z Agatą i psami . Robię wszystko, byle tylko nie siedzieć z kuzynką . No w końcu trzeba korzystać z reszty wakacji, a styl życia jaki ona prowadzi nie satysfakcjonuje mnie .

Wczoraj poszalałyśmy z Agatą . Zrobiłyśmy sobie sesję na belkach . Może to trochę dziecinne, ale na prawdę świetnie się bawiłyśmy . Dobrze było się poczuć jak za dawnych czasów :D Potem poszłyśmy na piaskownię poskakać po skarpach . Co prawda spadłam, bo zawalił mi się grunt pod nogami, ale nic złego się nie stało . Tylko trochę się poobijałam . W sumie to bardziej bałam się o mojego psa niż o siebie :D

Na koniec wstawię kilka zdjęć i uciekam robić testy .
Miłego dnia ! ;*





You Might Also Like

9 komentarze

  1. fajne zdjęcia, tak wakacyjnie :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post! you look stunning. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia i ten piesek taki słodki :')
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ! I znowu piękne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje, że zdasz prawko. Powodzenia
    Dobrze, że nic się nie stało. Też pewnie bałabym się o psa bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts