` każdy król kiedyś upuszcza swoje berło .

11:40

Hej ; )

Nie planowałam dzisiaj pisać kolejnego posta . Chciałam wyjść, pobiegać i spędzić resztę wakacji jak najaktywniej z koleżanką, która niestety mi nie odp, więc zostałam w domu . Nie wiem czemu, ale nagle złapałam doła ... tak po prostu zrobiło mi się smutno . We wtorek już do szkoły . Ta myśl mnie dobija . Ostatnia klasa . Matura . Co potem ? Nie wiem . Nie mam konkretnego planu na życie . Póki co żyję z dnia na dzień . Mimo tych prawie 18 lat, ja wciąż czuję się dzieckiem . Nie dopuszczam do siebie myśli, że powinnam już myśleć jak dorosła osoba . Nie potrafię . Skupiam się na tym co teraz i tutaj . Nie umiem wybiec w przyszłość . Ułożyłam sobie życie przy boku chłopaka . Niestety los chciał, że nie jesteśmy już razem . Nie potrafię mu do końca zaufać, ale czuję, że bez Niego sobie nie poradzę . Uzależniłam się . I choć mimo tego, że kontrolował mnie i zabraniał wielu rzeczy, to jestem mu wdzięczna, bo dzięki temu nie zeszłam na złą drogę . Teraz jest inaczej . Jestem wolna i cieszę się, bo mogę robić co chcę, ale coraz częściej pakuję się w kłopoty, z których koleżanka nie chce mnie wyciągać . Tęsknię za moimi dziewczynami z klasy . Chciałabym mieć znów z nimi dobry kontakt, choć wakacje trochę nas rozdzieliły . Boję się, że po liceum kontakt urwie się na zawsze ...



Czasami czuję, że już przeżyłam swoje najpiękniejsze lata, że więcej nie warto żyć, bo będzie coraz trudniej, a moja psychika tego nie wytrzyma . Czasem chcę się poddać, bo mam wrażenie, że nie ma nikogo, komu by na mnie zależało . Rozmyślając nad swoim życiem, widzę wielką czarną dziurę w przyszłości, w której jest masa problemów, przez które muszę przejść sama . Nie dam rady ... chcę już siąść, zacząć płakać i poddać się . Jedyne co mi zawsze poprawia humor to moja Księżniczka ...  ♥



Jednak starając się myśleć pozytywnie, dochodzę do wniosku, że pójście na architekta wnętrz jest czymś dla mnie . Rozważam także dorabianie sobie jako korepetytor z matematyki . No bo czemu nie ? W końcu jestem bardzo dobra z matmy, a pomysł z udzielaniem korepetycji podsunął mi kolega . Co o tym sądzicie ? Myślicie, że sobie poradzę ? Jak Wam się podoba pomysł z dorabianiem sobie jako korepetytorka ?

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Ja skończyłam szkołę i niestety mój kontakt sie urwal.. Ale nienmartw się jeżeli na prawdę się lubicie to będziecie się kolegowac dłużej :)obserwujemy ? Pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wakacje nas od siebie oddalają to koniec szkoły zakończy naszą znajomość :/
      Możemy obserwować ;)

      Usuń
  2. Jestem w tym samym momencie co ty, też klasa maturalna i też wybieram się na architekta, ale budynków. Nie martw się, podobno studia to najlepszy okres w życiu! Ja się tego trzymam :)

    Zapraszam do siebie ;)
    fotomaska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O, dorabiaj sobie tak! Współczuję matury :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz 18 lat, nie 40, nie musisz myśleć jak dorosła :) Maturalna klasa to nic strasznego i podczas tego roku jeszcze wiele razy podejmiesz i zmienisz decyzję na temat tego, co chcesz robić. Wiem po sobie - ledwie to przerabiałam. Nie przejmuj się tym wszystkim, nie rozmyślaj. Właściwa droga sama Cię znajdzie :)

    pPozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze całe życie przed Tobą, nie ma co się dołować:) Jeśli są prawdziwymi przyjaciółmi to kontakt się nie urwie! Po za tym na każdym kroku poznajemy nowych ludzi ;) A co do pomysłu z korepetycjami to myślę, że dobry pomysł, bo dużo osób ma problemy z matematyką ;)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak naprawde wiek to tylko liczba. Ktos moze miec 14 lat i byc dojrzalszy niż nie jeden 18 latek który nie jest na tyle odpowiedzialny żeby za siebie odpowiadać. Tak wiec to czy czujesz sie dorosla nie zalezy od tego ile masz lat ;) Ja w sumie mam 15 lat i jakos sie tym nie przejmuje co będzie za 3 lata, ale wiem ze ten czas szybko zleci wiec trzeba korzystać póki mozna i cieszyć sie nim :) Pozdrawiam :*
    artistically-immediately.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i zgadzam się z Twoimi słowami ;*

      Usuń
  7. Ja też ostatnio łapię doła, bo nie chcę wracać do szkoły! Obserwuję :)

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sposób na trochę pieniędzy bardzo dobry :) Nie dołuj się, masz jeszcze mnóstwo czasu, jesteś młoda, korzystaj z tego :)
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam dopiero 15 lat i też czasem myślę, że przeżyłam swoje najpiękniejsze lata, ale nie trwa to długo i po chwili uświadamiam sobie, że nie mam 40 lat i jestem jeszcze młoda;) Co do pomysłu z korepetycjami to myślę, że to dobry pomysł, bo ja sama też zamierzam sobie tak dorabiać:)
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno poradzisz sobie z korepetycjami. :)
    zapraszam do odwiedzenia mojego bloga -> http://m-insomnia.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam. : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje kontakty się pozrywały po ukończeniu szkoły, na licencjacie tak samo... Trzymam również kciuki za korepetycje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Architekt wnętrz to świetny pomysł! Sama bardzo do tego dążę:)
    Zapraszam do mnie, od niedawna zaczęłam blogować :)
    http://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Żyć z dnia na dzień chyba jest ciekawiej! ;3 Więc spraw, aby ten ostatni rok w szkole był jednym z najlepszych! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny piesek! :)

    Zapraszam http://anszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto się zastanowić wcześniej gdzie chcesz iść, z doświadczenia wiem, że klasa maturalna zleci nim się obejrzysz ;P Może poczytaj o profilach kierunków które Cie interesują i powoli przemyśl to i zdecyduj ;D
    Serdecznie zapraszam ! ---> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam być kiedyś architektem wnętrz, jak byłam mała ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnia klasa to duży stres, ja już się stresuję, a dostał mi jeszcze rok :)
    Trzeba myśleć pozytywnie! Myślę, że jak to są twoje najlepsze przyjaciółki, to na pewno nie stracicie kontaktu :) Piesek śliczny, a pomysł z korepetycjami bardzo dobry ;3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój pies ma śliczne oczka ;*

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie : http://pannael.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. pomysł z dorabianiem jako korepetytorka jest super, wiele osób to robi. śliczny piesio

    http://creativetypehere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Architekt wnętrz to coś co w dzieciństwie przeleciało mi przez głowę. Super sprawa!

    http://meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog, na pewno będę stałą czytelniczką ;) obserwuję! :* a jeśli masz chwilkę to zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: http://olabugaj.blogspot.com/2015/08/back-to-school.html ;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny piesek i niezłe fotki :)

    Zapraszam na mojego bloga o astronomii: astropasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Życie mimo masy problemów jest też piękne, więc nie można się załamywać! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts