Zakończenie wakacji .

04:53

Tak trudno mi uwierzyć, że jutro mam już wstać wcześniej i iść do szkoły . W sumie to tylko na jakieś 30 min, no ale w końcu to już i tak wrzesień . Śmiało mogę powiedzieć, że tegoroczne wakacje wykorzystałam najlepiej jak się dało . Nie zapomnę niektórych pięknych chwil ♥ Wczoraj byłam na dożynkach . Niby nic ciekawego, no ale w taaakim towarzystwie w dodatku jeszcze impreza na koniec . Dzisiaj żyję tylko tym wczorajszym dniem i zbliżającym się weselem . Boję się tylko zapytać kilka lat starszego chłopaka czy ze mną pójdzie . Boję się, że odmówi, choć podświadomość mi mówi, że się zgodzi . Gdyby nie OSP to nie miałabym z nim takiego dobrego kontaktu . Jednak dobrze, że nie zrezygnowałam ze straży, bo w sumie to tylko dzięki niej byłam na dożynkach . Nie będę wchodzić w szczegóły, bo pomyślicie, że zachowuję się jak zakochana gówniara . A czy jestem zakochana ? Nie wiem . Po prostu bardzo go lubię :D

A teraz łapcie moje zdjęcie z wczoraj :D




Na koniec dodam, że już 3 września zaczynam jazdy . Trochę się boję, bo już miałam małą kolizję, ale jestem dobrej myśli . Trzymajcie za mnie kciuki ! ;*

You Might Also Like

15 komentarze

  1. O jesteś w OSP! Ja należę do MDP, ale teraz mam mało czasu i rzadko chodzę na spotkania ;). Właśnie, już jutro szkoła, ech, ajk to wszystko szybko zleciało :/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*

    Artistically Immediately < KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. spytaj się :) na pewno się zgodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za jazdy :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaproś go bo nigdy się nie dowiesz ;) Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post już obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zaryzykuj!
    zapraszam, pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wstydź się i zaproś tego chłopaka! Świat należy do odważnych :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Na 100% się zgodzi :*
    Ja bym od razu pytała!

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za komentarz :) A Ty z tego co widzę jesteś cudowną i piękną kobietką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaryzykuj. Na pewno Ci nie odmówi :)

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisz jak idą Ci jazdy, ja zaczynam w październiku i już zaczynam się bać :D
    I powodzenia z tym chłopakiem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się . To nic strasznego, choć ja na początku strasznie panikowałam ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts