Przyjaźń ( ? )

12:25

Zastanawialiście się kiedyś, czym tak na prawdę jest przyjaźń ?

Mi osobiście to jedno słowo od zawsze kojarzyło się z czymś wspaniałym . Uważałam, że jest to coś, co należy pielęgnować ..


.. i rzeczywiście tak jest . Jednak nie w każdym przypadku . No bo co nam to da, jeśli my będziemy dbać o przyjaźń, a druga osoba nas kompletnie oleje ? Odpowiedź jest prosta .. nic . Oczywiście są przyjaźnie, które trwają latami i choćby nie wiem co, są w stanie przetrwać wszystko . Ja takiej nie doświadczyłam, gdyż moja rozpadła się po 10 latach . Kolejna przyjaźń, bądź nawet przyjaźnie rozpoczęły się w liceum . Wszystko ładnie pięknie, ale gdy się temu bliżej przyjrzałam, ujrzałam, że gdy nadchodzą dni wolne od szkoły, następuje cisza .. nikt z "przyjaciół" nawet nie napisze zwykłego "co tam?" . Będąc w dołku żadna z moich 3 obecnych "przyjaciółek" mi nie pomogła . Jedna wręcz wyrzuciła mnie ze znajomych na fb w dniu, gdy chciałam jej złożyć najlepsze urodzinowe życzenia . Powoli zaczęłam się podnosić z dołka, dzięki mojej Sylwii, którą znam wyłącznie przez internet i dzięki K . Nikt więcej nie zainteresował się moim losem . Natomiast już wczoraj i dzisiaj napisały do mnie dwie osoby z klasy z pytaniem "co było zadane przed feriami?" .. no i się zaczęło .. przypomnieli sobie o mnie . A ja, jako ta o dobrym serduszku - napisałam im grzecznie to, co chcieli wiedzieć . Doszłam jednak do wniosku, że jestem za miła i że powinnam coś zmienić, bo w chwili, gdy nie mam nawet z kim pogadać z "pomocą" przychodzi brat, z którym zawsze się kłócę . I to właśnie on okazuje się tą najlepszą osobą - "przyjacielem"


Bądź, co bądź, ale stwierdzam:
 "Nigdy nie walcz o przyjaźń - o prawdziwą nie trzeba, a o fałszywą nie warto."

Teraz usiądę i poczekam co będzie dalej . Jeśli zostanę bez przyjaciół .. trudno . Zawsze walczyłam o każdego, a teraz będę walczyć tylko o 2 osoby . Jednak Wy może macie inną sytuację i na pewno niektórzy myślą w inny sposób niż ja, dlatego piszcie, co o tym uważacie ; )

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Ja to myśle dokłądnie to samo ;) "przyjaciele" są gdy czegoś chcą :)
    Nie doświadczyłam prawdziwej przyjaźni. wgl to nie chce nawet sb tego przypominać :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisany post.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam tak samo. Na początku technikum miałam kilka :przyjaciółek". Wszystko super, pięknie, w piątki po szkole wyjścia na pizzę, ale gdy przychodziło trochę więcej wolnego to cisza. A gdy wolne dobiegało końca było "Izka, masz zadanie z matmy? Mam. A wyślesz? Ok. Dzięki, jesteś super!" Bo mam dobre serduszko... ale tacy "przyjaciele" nie są mi do niczego potrzebni. Tylko się męczę. Wierzę, ze spotkam kiedyś ludzi, którzy będą mnie rozumieć, wspierać i pisać gdy będzie wolne. ;)
    Trochę się rozpisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że tak dobrze dogadujesz się z bratem :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh nie dogaduje się z nim prawie wcale, ale czasami naprawdę dobrze się rozumiemy :)

      Usuń
  5. Ech, ciężko w dzisiejszych czasach nazwać kogoś 'przyjacielem'... mam dwie bardzo dobre koleżanki, z którymi zawsze mogę pogadać czy popisać o głupotach, nawet, jeśli długo nie mamy czasu się do siebie odezwać... a przyjaciółkę mam jedną. Znamy się 10 lat i przeżyłyśmy już wiele, zarówno tych szczęśliwych chwil, jak i złych. Są rzeczy, które łączą ludzi na całe życie i wiem, że jeśli przetrwałyśmy takie tragedie, przetrwamy razem wszystko. Życzę Ci takiego przyjaciela :) powodzenia, bądź ostrożna, ale nie zamykaj się na ludzi :)

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety chyba już się zamknęłam na ludzi, ale mimo to dziękuję ;)

      Usuń
  6. oj kwestia przyjazni to ciezka sprawa :(

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ktoś czegoś potrzebuję to zawsze napisze, smutne ale prawdziwe ;) a przyjaciół poznaje się w biedzie.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam przyjaciółkę i wiem że zawsze mogę na nią liczyć a ona na mnie, nie raz mi już pomogła i wiem że to jest naprawdę prawdziwa przyjaźń
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze mną osobiście trudno wytrzymać, ale moi przyjaciele mnie znają i kochają :D
    Może wspólna obserwacja?:)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam przyjaciół i wiem, że mogę na nich liczyć, a oni na mnie:)
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem naprawdę zastanawia mnie jak ludzie mogą tak traktować druga osobę.. w dodatku którą uważają za "bliską" - ja nie mogłabym olać kogoś bez konkretnego powodu, po prostu to jest nie fair. Szkoda słów..

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za odwiedziny mojego bloga i za miły komentarz :) Twój blog jest bardzo ładny i również życzę Ci pomyślności :)Jesteś śliczną dziewczyną , więc Ci się uda :) Proponuję wspólną obserwację :) Zaobserwuję i licze na uczciwy rewanż :*
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio jedna z moich przyjaciółek zadała mi takie pytanie, czym dla mnie jest przyjaźń? I odpowiadając na jej pytanie, umocniłam (z jej pomocą) naszą relację. Przyjaźń to naprawdę coś wyjątkowego. Fajnie jest wiedzieć, że w każdej sytuacji masz się do kogo odezwać :)

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przyjaźń to miłość braterska :)poklikaj w banery :) pozostacsoba.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam swoją przyjaciółkę i cieszę się że jest. Super post. Super zdjęcia ;3


    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny post!<3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post !
    Trudno jest teraz znaleźć prawdziwą przyjaźń
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs na moim blogu który sama organizuję


    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasem tak się zdarza, że po czasie okazuje się, że nasze przyjaciółki to jedynie koleżanki, czy znajome. By poznać osobę, która będzie z Tobą na dobre i na złe do końca życia, czasem potrzeba więcej czasu, całe życie przed Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nauczyłam sie odróżniać słowa "koleżanka" od "przyjaciółka" i nie nadużywam tego drugiego :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, zachęcam rownież do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wychodzę z założenia, że lepiej nie mieć wcale przyjaciół niż mieć tych fałszywych, o których względy walczyć nie warto :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  21. Mądry cytat i dużo w nim prawdy.
    Rozumiem Twój ból , bo sama też przeżyłam rozpad największej mojej przyjaźni. Po 10 latach .Choć moja wcześniej przyjaźń była wzorem idealnej przyjaźni do tej pory nie rozumiem co się stało. A ból jaki rozpad tej przyjaźni pozostał we mnie już na zawsze. Ale coś trzeba iść dalej. Coś w tym jest, że za dobrych ludzi się wykorzystuję. Nie daj się zniszczyć przez to. Mnie ten rozpadł zmienił zrobiłam się zamknięta i jest mi trudniej nawiązywać z kimś kontakt. Ale nie można dać się zniszczyć .

    OdpowiedzUsuń
  22. Takiej szczerej prawdziwej przyjaźni to raczej nie ma, a może tylko mnie nie udało się tego doświadczyć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze? Teraz bardzo trudno jest o prawdziwą przyjaźń. Niby ktoś jest, uważamy go za przyjaciela a tak naprawdę okazuję sie fałszywą osobą, która tylko czeka na naszą porażkę. Dlatego jeśli dwie osoby starają się aby tą przyjaźń utrzymać to dopiero wtedy należy ją jak najlepiej pielęgnować :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. dzisiaj ciężko o szczerą przyjaźń:P na pewno nie warto komuś wchodzić w tyłek:P moim najlepszym przyjacielem jest mój facet! i wiem, że zawsze mogę na niego liczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kiedyś myślałam, że mam przyjaciół i to nawet wielu. Ale oni okazali się być co najwyżej znajomymi z dawnych lat. Nie liczą się dla mnie już aż tak, choć często mnie jeszcze boli,że tyle lat zmarnowałam w ich towarzystwie.
    Jednak nie wolno tracić nadziei i myśleć, że przyjaźni, tej prawdziwej nie ma. Właśnie że jest gdzieś osoba, która będzie potrzebowała Twojego towarzystwa tak, jak ty jej. Tylko nie oczekuj zbyt wiele. Lepiej nie stawiać sobie zbyt wysokich oczekiwań bo wtedy pojawia się smutek.
    Czasem najlepszymi przyjaciółmi okazują się ci z którymi się najwięcej kłócimy, mamy odmienne zdanie na większość tematów, ale w najtrudniejszych momentach są, wspierają.
    pozdrawiam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się z tobą, ja mam sporo oddanych przyjaciół na zawsze, ale są też ci na czas liceum.

    foggysilence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dobry post ! mądre i prawdziwe słowa!!!!
    Super blog - obserwuję;)
    Zapraszam do nas http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Warto mieć tego jednego NAJLEPSZEGO przyjaciela :)
    świetnie dobierasz słowa *.* oby tak dalej :)

    Normal-unnormal-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie..zawsze powinno mieć się przyjaciela :) pozdrawiam :D :)

    OdpowiedzUsuń








  30. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346















































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts