Walentynki + ferie .

10:39

Witajcie !

Niestety dość długo nie pojawiał się kolejny post, ale to dlatego, że nie miałam zbytnio weny . Chciałam też, aby kolejny wpis był typową relacją ze studniówki, no ale na to będziecie musieli jeszcze trochę poczekać, gdyż ciągle nie mam zdjęć od fotografa, a będę mieć je prawdopodobnie dopiero po feriach . A co do ferii, to właśnie je zaczynam, no i można powiedzieć, że zaczynają się one od .. walentynek . Nie powiem, że lubię ten dzień, bo tak nie jest . Wręcz przeciwnie - ten dzień mnie bardzo dołuje, gdyż w tym roku spędzam go samotnie lub po prostu "świętuje" dzień singla . Jakby jeszcze tego było mało, to za kilka dni minie rok, gdy rozstałam się z K. Na samą myśl o tym chce mi się płakać . Także jedynyn serduszkiem jakie ujrzę przez te kilka nadchodzących dni będzie to z WOŚP.


Mimo iż mdli mnie na myśl o walentynkach, to chciałabym Wam życzyć, abyście miło je spędzili z ukochaną osobą . Jeśli jednak nie macie swojej drugiej połówki, to nie martwcie się . Wybierzcie się ze znajomymi do kina czy na pizzę i też miło spędźcie ten dzień ; ) Ja osobiście planuję jutro jechać do miasta, kupić lody i zasiąść przed tv, oglądając jakiś dobry film, a wieczorem może uda mi się spotkać z K.

Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie wstawić tego obrazka :D

Natomiast co do ferii, to chyba nie mam jakichś szczególnych planów . W moim mieście odbędzie się 4 dniowy kurs karate i bardzo chciałam iść zobaczyć co i jak, lecz nie mam z kim, więc chyba zrezygnuję . No chyba, że zbiorę się na odwagę i pójdę sama :D Poza tym postanowiłam przez te 2 tygodnie bardziej przyłożyć się do ćwiczeń na brzuch i chyba zacznę ćwiczyć z Chodakowską, to może szybciej zobaczę efekty . Co o tym myślicie ? W sumie może też wezmę się za naukę i przeczytam choć jedną lekturę, bo zostały mi 2 miesiące po feriach i matura, a ja dalej nie wiem jakie studia itp .. No ale przynajmniej narazie staram się skupić na tym co jest w tej chwili i nie wybiegać za daleko w przyszłość . Na chwilę obecną muszę przygotować się do kolejnych zawodów (tym razem w kosza) i postarać się nikomu nie podpaść, bo już po ostatnich zawodach szykowała się bójka, więc teraz też będzie ciekawie .

Mega ubita po zawodach w ręczną, ale było warto ... IV miejsce jest ! ♥

 Na dzisiaj to już chyba tyle ..

Kolejny post powinien pojawić się na dniach, gdyż będę miała więcej czasu i postaram się nadrobić zaległości na blogu, choć nic nie obiecuje . Wpis z relacją ze studniówki zapewne pojawi się dopiero po feriach, gdy będę mieć wszystkie zdjęcia. A Wy macie jakieś plany na ferie, czy już jesteście po ? Miło by też było usłyszeć Wasze zdanie co do walentynek . Lubicie ten dzień, czy raczej "modlicie się", żeby jak najszybciej się skończył ?
 Piszcie śmiało w komentarzach ! ; )

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Mnie również mdli na myśl o walentynkach, nie lubię tego święta za bardzo, dlatego praktycznie nigdy ich nie obchodzę..:)

    Bardzo podoba mi się twoja stylizacja! A planów na walentynki nie mam, bo nie obchodzę tego święta i raczej nie będę :)
    Obserwuję!

    Organiazacja lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie mdliło kiedys :) w tym roku pierwszy raz je będę obchodzić ;)
    Czekam na relacje ze studniowki :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie obchodzę Walentynek. Dla mnie to zwykły dzień, w którym nie warto się przejmować czy ma się go z kim spędzić czy nie, bo z ukochaną osobą można spędzić miło każdy inny dzień.
    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do walentynek mam obojętny stosunek.
    Denerwują mnie trochę te serduszka i inne walentynkowe zdobienia we wszystkich witrynach sklepowych.
    Ale ogólnie, jeśli ktoś chce, niech sobie jakoś szczególnie obchodzi ten dzień.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja walentynki obchodzę ale nie w ten sposób, że na każdym kroku się całuję z narzeczonym, czy obdarowujemy się czerwonymi pierdołkami, u mnie wygląda to tak, że mój narzeczony ma cały dzień wolny i spędzamy go w całości razem, to mi się podoba w Walentynkach ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bójka po zawodach :o Masakra..
    Zapraszam do mnie ionlycomehereafterdark.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Walentynki :) Czekam na relacje ze studniówki. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. również zaczełam ferie. I wiem jak to jest świętować dzien singla.
    czekam na relacje ze studniówki, obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie lubię walentynek :) (I również spędzam je samotnie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na post o studniówce ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://plannalepszezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczję co do walentynek że straciłaś "kiedyś swojego chlopaka...
    Ja również spędziłam jesamotnie, ale szczęsliwie bo w gronie rodziny :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts