Fobie ..

09:25

Każdy z nas się czegoś boi . Jedni mniej, drudzy bardziej . Niektóre nasze lęki spowodowane są jakąś traumą z dzieciństwa, a inne zupełnie czym innym . Część z nas boi się otworzyć na drugiego człowieka, druga część boi się ochydnych stworzonek ( np pająków ) . Lęki bywają różne i różnie się objawiają w zależności od tego czego się boimy i w jakim stopniu . No a czego ja się boję ?


Będąc w straży granicznej wydawałoby się, że nie powinnam się bać niczego . Ajj jak te pozory mylą . Otóż boję się wielu rzeczy . Boję się wyżej już wspomnianych pająków, myszy (zarówno sztucznych jak i żywych), zdechłych stworzonek, ogólnie boję się śmierci bliskich i swojej, a myśl o niej mnie paraliżuje . Boję się także utraty najbliższych mi osób w postaci odwrócenia się ode mnie . A co "najważniejsze", ale przede wszystkim najdziwniejsze - boję się piły motorowej . Tak .. dobrze przeczytaliście, że boję się piły . Dlaczego tak jest ? Otóż gdy byłam mała, lubiłam zaczepiać, łaskotać i dręczyć wujka . No i pewnego dnia, gdy był zmęczony, a musiał mnie pilnować przestraszył mnie piłą . Od tamtej pory wystarczyło, że stawiał ją przy łóżku, gdy chciał mieć ze mną spokój i ja już nie weszłam nawet do pokoju . Gdy byłam niegrzeczna, wystarczyło powiedzieć "bo zaraz przyniosę piłę" i zamieniałam się w grzecznego aniołka . Z czasem strach mijał i bałam się coraz mniej, dopóki znów mnie nie przestraszono . Gdy ktoś wypowie nazwę tej jakże strasznej dla mnie maszyny, od razu wyostrzają mi się wszystkie zmysły i w głowie mam tylko " którędy uciekać?! " . Uciekając mogę dosłownie połamać sobie ręce, nogi, albo też wybić zęby, ale i tak ucieknę, bo strach jest zbyt duży . Brzmi to dość śmiesznie, tym bardziej, że mając 10 letniego brata bywam czasami goniona przez niego przez całe podwórko . Ale co tak na prawdę skłoniło mnie do napisania tego posta ? A no to, że moja kochana Olcia chce mi kupić takie cudeńko http://www.e-drwal.com/breloczek-pilarka-lancuchowa-id-652 . Wiem, że to tylko breloczek, ale przyznam szczerze, że chyba nawet nie odważę się go wziąć do ręki :D


Może z czasem przejdzie mi ten paniczny strach, choć trochę w to wątpię, ale czas pokaże . Jednak trzymajcie za mnie kciuki i wierzcie, że uda mi się to pokonać ! Zostawiam Was z jeszcze jednym zdjęciem z wyjazdu do Lubyczy i zaraz uciekam ; )


Na koniec tylko chętnie bym się dowiedziała: czego Wy się boicie ?
Piszcie śmiało . Gwarantuje, że nikt nie będzie się śmiał z Waszych lęków !
 

You Might Also Like

28 komentarze

  1. A mówią ze ja chłopczyca jestem kiedy to ja sie boje wszystkiego !

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak ty boję się pająków, szczurów ;/ Fajny pomysł na posta!
    OBSERWUJE
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się panicznie boje koników polnych ^^ Kiedyś skoczył mi na twarz i teraz świruję jak je widze :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja boję się zeskakiwać... nie ważne z czego, czy z krzesła, czy drabinek na sali... może nie jest to jakiś paniczny strach i nie stanowi dla mnie dużego problemu, ale zastanawiałam się, skąd właściwie się wziął... a zaczęło się od tego, że często w gimnazjum, kiedy zeskakiwałam z drabinek na sali gimnastycznej, bolały mnie stopy... nie był to jakiś przerażający ból, ale dość nieprzyjemny i jakoś tak zapadł mi w pamięć...

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post.
    Ja to się wielu rzeczy boję.
    Długo by wymieniać.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie boję si pająków, nieważne czy jest duży czy mały :/
    zapraszam

    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja starsznie boje sie pająków i ogolnie roznych robactw :/ ale ogolnie to Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące Emotikon smile !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja boję się pociągów, torowisk i wszyscy się dziwią jak to możliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właściwie nie boję się żadnych owadów czy innych stworzeń. Boję się podobnie jak Ty, śmierci...
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam klaustrofobię. Mam nadzieje, że kiedyś uda mi się pozbyć tej fobii :) Fajne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak byłam mała to bałam się że coś jest w szafie lub pod łóżkiem i do dziś została mi mania zakrywania nóg kołdra xd
    Pozdrawiam :)
    Rebel
    eternalrebel55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc mam coś podobnego, bo gdy nie schowam nóg to mam wrażenie, że zaraz coś mnie za nie złapie :D

      Usuń
  12. Ja strasznie boję się pająków i węży :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też się strasznie boję pająków:) i nietoperzy :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Również boję się pająków ugh

    Zapraszam na konkurs, do wygrania m.in koszula i kosmetyki!

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  15. mam podobnie też boje się pająków :/ każdy strach można jakoś zwalczyć ale nigdy nie dotknęłabym takiego stworzenia.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś przepiękna <3 :*

    Zostałaś wybrana do mojego konkursu, w którym można wygrać bluzę z sklepu mybaze.com ufundowaną w wysokości 205zł! Wejdź na mojego bloga i dowiedz się więcej - > ayvinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejkuu .. dziękuję, to bardzo miłe ;*
      Na pewno wejde na Twojego bloga ;)

      Usuń
  17. Ja również boję się pająków, ale też zawsze (gdy śpię) muszę mieć przykryte stopy - żeby przypadkiem coś mnie za nie nie chwyciło :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja boje się burzy gdy jest ciemno a ja jestem poza domem! :D
    Zapraszam http://poolyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pająków nienawidzę, boję się ich i brzydzę. Boję się jeszcze... ptaków. Wszystkich, a w szczególności kur i gołębi. Czemu tak? Jak byłam mała koleżanka puszczała swoją papugę, która latała po pokoju - głównie pod sufitem i kiedyś siedząc na piętrowym łóżku (od razu pod sufitem) wleciała mi we włosy. I tak oto narodziła się moja ptakofobia :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Boję się ogromnie pająków! To coś najgorszego!
    szczerzeo1.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boję się panicznie krwi,gdy widzę krew tez mam jakiś dziwny paraliż.. To jest straszne,boje się też pająków:(
    Zapraszam do siebie,dopiero zaczynam :)
    pierwszypamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Boję się panicznie krwi,gdy widzę krew tez mam jakiś dziwny paraliż.. To jest straszne,boje się też pająków:(
    Zapraszam do siebie,dopiero zaczynam :)
    pierwszypamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej:) Znalazłam bloga na asku. Fajny jest :* Super, że tak się angażujesz w zycie społeczności. Przyjaciółkę masz bardzo śmieszkową xD Ciekawa fobia- jeszcze się z taka nie spotkałam. Ja boje się pająków I ogólnie owadów. Fuj. Zapraszam do mnie: https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/12/porzadki-w-moich-kosmetyczkach.html?m=1

    OdpowiedzUsuń








  24. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346















































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń
  25. 38 years old Research Nurse Esta Capes, hailing from Smith-Ennismore-Lakefield enjoys watching movies like Claire Dolan and Vacation. Took a trip to Yin Xu and drives a Rally Wagon 3500. pojawiaja sie na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts