` ból to cena, jaką płacimy za siłę ..

10:10

Od ostatniego postu wiele się zmieniło .. zmieniłam się ja ...
Nie jestem już naiwną dziewczynką, która wierzy, że może podbić świat i osiągnąć wszystko co chce . Stałam się realistką .


W zasadzie, to sama nie wiem jak to się stało . Będąc wczoraj w kinie, wysłuchałam pięknych życzeń . Panowie z mojej gminy naprawdę się postarali . Ich życzenia bardzo mnie wzruszyły i dały sporo do myślenia . Głęboko w pamięci utkwiły mi słowa: " jedynym minusem kobiety jest to, że często zapomina ile jest warta " . Rozważając je, doszłam do wniosku, że coś w tym jest i teraz chciałabym odrobinę podnieść na duchu wszystkie dziewczyny tutaj na blogu . Moje Kochane, pamiętajcie, że każda z Was jest wyjątkowa i silna . Żaden mężczyzna nie potrafiłby wycierpieć tyle co my . Choć jesteśmy "słabą płcią", to jednak najsilniejszą i nie zapominajcie o tym ! Wiem, że nasze święto było kilka dni temu, ale ja je świętuję już równo tydzień i chciałabym Wam życzyć wszystkiego co najlepsze, abyście nigdy nie wątpiły w siebie i mimo problemów nie załamywały się, tylko szły przez życie z podniesioną głową ;* Życzenia spóźnione, ale szczere ; )
Mam nadzieję, że Wasi mężczyźni ( partnerzy jak i bracia itp ) nie zapomnieli o Was i uczcili ten dzień . Ja osobiście dostałam 4 kwiatki, za to bardzo dziękuję ♥




Jednak nie wszyscy mężczyźni szanują kobiety .. mimo tych kilku wspaniałych dni i życzliwości większości osób, na mojej drodze stanął ktoś, kto znów przysporzył mi masę problemów . Wróciły sprawy z przeszłości .. problemy w szkole, sąd . Znów idąc sama, rozglądam się, czy nie zostanę zaatakowana . Nie wiem jak mam walczyć z 2 razy silniejszym od siebie wrogiem .. z ojcem .....


Straciłam wsparcie .. zyskałam odrobinę siły i ból . Mimo ogarniającego lęku, idę do przodu i przeskakuję rzucane pod nogi kłody . Oby wystarczyło mi siły na resztę nieprzyjemnej walki . Może i stałam się suką, ale wiem jedno .. chcę być sobą i chcę wygrać . 

` nawet, gdy czujesz strach, albo już nie masz sił, musisz dotrwać do końca, choćbyś miał tu paść na ryj . ` ♥


Kończąc już moje wywody, chciałam Was też przeprosić za to, że tak długo nie dodawałam postu . Musiałam po prostu sobie wszystko poukładać . Teraz postaram się być bardziej systematyczna . Niestety na zdjęcia ze studniówki musicie jeszcze poczekać . Myślę, że będę je miała przed świętami . No i już tak naprawdę na koniec mam drastyczną wiadomość .. trochę się poobijałam, dzisiaj prawie rozbiłam głowę, ale najbardziej martwi mnie moja noga ....


Na żywo niestety wygląda to o wiele, wiele gorzej . Nie mam pojęcia co zrobiłam i nie wiem co zrobić, żeby to znikło, a przyznam, że czasami odczuwam ból . Jakieś pomysły jak się tego pozbyć ?
Pochwalcie się też, co dostałyście na dzień kobiet ; )
A wszelkie pytania kierujcie tutaj ... ask.fm/wiktoria1997 .
Miłego wieczorku Kochane ! ♥ 

You Might Also Like

31 komentarze

  1. O matko jak ty się tego nabawiłaś:O?
    Powodzenia w pokonywaniu trudności :) dasz rade:)
    na dzień kobiet również kwiatuszki dostałam :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie mam pojęcia jak, bo nawet nigdzie się nie uderzyłam :/

      Usuń
  2. super post! i bardzo fajne zdjęcia
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję z powodu nogi :/
    Powodzenia w pokonywaniu trudności!
    http://neversaynever171.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie napisane:) Wiele kobiet zapomina o tym, że każda z nas jest wyjątkowa. często chcą być inne i za wszelką cenę chcą upodobnić się do innych, zapominając ile są warte.
    Pozdrawiam:)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. pięne róże - ale siniak serio jest przerażający - smaruj go czymś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba myślec tylko pozytywnie ! Coby się nie działo :)
    Wszystko jest po coś, wszystko to nasza droga ktorą musimy przejśc by dojśc tam gdzie chcemy/marzymy !
    Życzę Ci duzo pozytywizmu i wiary w to, że możesz wszystko ;-*


    No i niech siniak goii sie szybko :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja traktuje wszystkie osoby (kobiety jak i mężczyzn) tak samo. Średnio czuje się dziewczyną więc to jakoś do mnie nie przemawia. Dla innych pewnie ten post to duża motywacja.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nic nie dostałam ;p Po czasie pizze od chłopaków z klasy ale to raczej było przekleństwo. Bo dieta poszła... xD
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło się Ciebie czyta. Mam bardzo podobne przemyślenia co do niektórych tematów. Ja zaczynam z blogiem od dziś i chętnie zaproszę cię do obserwowania. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego. Będę tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobne zdanie na kilka tematów :)
    Współczucia z powodu nóżki :P
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ała!! :< ale siniak... aż mnie zabolało !
    wspólna obserwacja? Jeśli nie masz nic przeciwko, daj znać u mnie - uczciwie się odwdzięczę! :*
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mądre słowa, dużo wytrwałości i siły życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia i podoba mi się takie motywacyjne nastawienie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello lovely!
    I love your blog! Would you like us to follow eachother? I just started following you on GFC #67 please follow back! Let's keep in touch & support eachother :-) Have a nice day, greetings from Italy, Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Motywujacy post ;)
    fajne zdjęcia :*
    Krytyka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cierpienie tez po cos jest, wszystko ma jakis cel.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rany jaki siniak :o masz racje wcale nie jesteśmy słabą płcią. Jesteśmy silniejsi niż mężczyźni.
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurde, ale siniak! Niestety, nie da się chyba przyśpieszyć procesu gojenia, trzeba cierpliwie czekać..

    OdpowiedzUsuń
  19. Współczuję z powodu siniaka. Trzymaj się ;)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku bardzo współczuję :(
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2016/04/hello-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobrze napisane! :) http://paaaatik.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam na mojego bloga, ponieważ dostałaś ode mnie nominację do Liebster Blog Award :D
    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie napisane ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam altacet, albo altacet junior. Bardzo dobrze chłodzą, zmniejszają puchliznę :)


    Zapraszam do mnie http://ionlycomehereafterdark.blogspot.com/ Odpowiadam na obserwacje i propozycje wejścia w linki :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Biedna, takiego siniaka mieć :/
    Mogłabyś poklikać u mnie w ,,KLIK,,, mega ważne :* http://macreateart.blogspot.com/2016/05/zakupowy-haul-recenzja-szamponow-i.html

    OdpowiedzUsuń








  26. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346















































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts