Powrót ( ? ) + LBA : )

03:45

Cześć Misie !

Wiem, że ostatnio Was bardzo zaniedbałam i przepraszam . Mam nadzieję, że mi to wybaczycie . No wiecie .. matura i te sprawy . Na dodatek zepsuł mi się telefon i jeszcze laptop coś zaczyna się buntować . Aleee teraz jest to jakby mój "wielki" powrót na bloga, choć nie wiem jak to dalej będzie, bo nie wiem czy taka przerwa w blogowaniu okaże się dla mnie dobra . Gdyby nie fakt, że dostałam nominację do LBA od http://neversaynever171.blogspot.com/ to pewnie nie wróciłabym tu do Was, gdyż ostatnio jakoś nie miałam weny na pisanie . Obiecałam Wam też post ze studniówki .. 3 miesiące minęło, a postu nie ma . Nie wiem też czy pojawi się w najbliższym czasie, bo przez pewną sytuację nie mam ochoty wracać do tego dnia .. póki co staram się żyć teraźniejszością . A co do teraźniejszości to jestem mile zaskoczona, że mimo tego, iż mnie tu wgl nie było, to jednak odwiedzaliście mojego bloga . Zaskoczył mnie też fakt, że większość moich odbiorców to ludzie z Rosji . Nooo ale już nie przeciągając, zabieram się za odpowiadanie ; )


1. Co jest Twoim wymarzonym prezentem ?
- W sumie to sama nie wiem . Nie jestem materialistką i nie czekam aż ktoś mi coś kupi . Nie szczególnie lubię też dostawać prezenty, bo już jeden został mi odebrany . Cieszę się nawet z tych najdrobniejszych, a wymarzonego nie mam ; )

2. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską ? Doświadczyłaś takiej ?
- Wierzę . Wychowałam się wśród chłopaków, więc jak najbardziej mogę powiedzieć, że jej doświadczyłam . Nadal lepiej dogaduję się z chłopakami niż z dziewczynami i to chłopakom bardziej ufam .

3. Jakiego gatunku muzycznego słuchasz najchętniej ?
- Nooo i to jest temat, na który nie szczególnie lubię się wypowiadać, bo bardzo często inni wyśmiewają się, że ktoś słucha tego, a nie tamtego . Ja ogólnie słucham wszystkiego co mi wpadnie w ucho . Wszystko zależy też od tego, jaki w danym momencie mam humor ; )

4. Jak często uprawiasz sport ? Jaki ?
- Robiłam już kiedyś osobny post dotyczący sportu, no ale mogę to tu w skrócie powtórzyć . Jestem jedną z osób, która lubi aktywnie spędzać czas . W gimnazjum trenowałam ręczną i to dosłownie codziennie . Niestety w liceum nie było do tego warunków, więc zaczęłam grać w siatkę . Mimo iż skończyłam już szkołę, to i tak sport nadal będzie odgrywał dużą role w moim życiu . Planuje teraz bardziej skupić się na piłce nożnej, bieganiu oraz kontynuować treningi boksu :D

5. Jesteś tolerancyjna ?
- Wydaje mi się, że tak . Choć nigdy na żywo nie widziałam homoseksualnej pary, więc tak naprawdę nie wiem jakbym się zachowała .

6. Wolisz być biedna i mieć prawdziwych przyjaciół czy być bogata, ale samotna ?
- Z doświadczenia wiem, że samotność to jedna z najgorszych sytuacji, w jakiej możemy się znaleźć, dlatego zdecydowanie wolę być biedna, ale mieć prawdziwych przyjaciół, choć w dzisiejszych czasach trudno mieć prawdziwego przyjaciela ..

7. W co najchętniej bawiłaś się jako dziecko ?
- Bardzo lubiłam grać w berka oraz w tzw. "krowę" . Często też chodziłam z chłopakami na piaskownię i bawiliśmy się w swoje własne, wymyślone gry, gdzie chłopaki do nas strzelali i łapali do "więzienia", a ja z koleżanką uciekałam :D

8. Na jaki temat nienawidzisz rozmawiać ?
- Ojj tak naprawdę jest wieeele takich tematów, ale uczulenie mam na temat miłości . Staram się go dosłownie mijać jak tylko mogę, byleby tylko o tym nie rozmawiać .

9. Co masz dzisiaj na sobie ?
- Siedzę w domu, więc tradycyjnie dresy ♥

10. Byłaś na jakimś koncercie ? Opisz to wydarzenie .
- Noooo wczoraj właśnie miałam jechać, ale "koleżance" pogoda nie pasowała . Zdenerwowała mnie i się do niej nie odzywam ..

11. Dlaczego założyłaś bloga ?
- Założyłam go, bo zawsze lubiłam dużo pisać . Prowadziłam już kiedyś jednego bloga, ale po tym jak mama go znalazła, musiałam go zawiesić, bo przyniósł mi sporo problemów . Jednak brakowało mi pisania, dlatego postanowiłam spróbować jeszcze raz i założyć nowego . Chciałam też mieć jakieś swoje małe miejsce w internecie :D



No cóż .. na pytania już odp, ale z racji, iż dawno tutaj byłam i nie wiem ile powstało nowych blogów, tooo nie nominuję nikogo . Natomiast jeśli bardzo chcecie, możecie odpowiedzieć na te same pytania co ja luuub zadam Wam kilka w komentarzach . A jeżeli macie jeszcze do mnie jakieś pytania to zadawajcie również w komentarzach, bądź tutaj ask.fm/wiktoria1997 .

Także na mnie już czas .. w poniedziałek mam ostatnią maturę, więc mam nadzieję, że wkrótce uda mi się napisać już bardziej normalny post .
Do zobaczenia ! ♥

You Might Also Like

12 komentarze

  1. No w końcu jakiś post ;D bo ja czekam i czekam :D ale no matura rozumiem :D powodzenia dalej :) krowa ?:D a co to za zabawa xD
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo miło słyszeć, że ktoś czekał :*
      Nie dziękuję ;) Jeszcze tylko ustny angielski i koniec :D
      A krowa to takie coś trochę podobne do berka ;p

      Usuń
  2. Na pytanie 6 odpowiedziałabym tak samo, przyjaciele to skarb o wiele większy niż pieniądze! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe LBA! :)


    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kochana ale byś dostała po łapkach ode mnie :D Ja wszystkich pilnuję, żeby nie obgryzali ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówię Ci nie rób sobie przerw!
    Mój laptop niestety też często szwankuje, ale to chyba minusy każdej elektroniki.

    OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz) I ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka!
    Z prezentami, muzyką i niektórymi innymi punktami się zgadzamy :)! A i pomimo że cię nie znam a na bloga weszłam dosłownie przed chwilą, to mimo wszystko i tak życzę ci dalszej weny do pisania, no bo yolo ^.^!

    http://zumennople.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts