Childhood past and today .

09:42

Cześć ; )
Dzisiejszy post, jak mówi tytuł - będzie o dzieciństwie .

Czy tylko ja mam wrażenie, że kiedyś dzieciństwo wyglądało zupełnie inaczej niż dzisiaj ? Nie mieliśmy telefonów, ani komputerów, ale zawsze wiedzieliśmy gdzie i kiedy szukać swoich rówieśników . O 19 każdy spieszył się do domu, aby obejrzeć wieczorynkę, a co jest teraz ? Dzieciaki mają wszystko co chcą, siedzą tylko przed komputerami i grają w gry zamiast wyjść na zewnątrz, a gdy już wyjdą, to zaraz słychać masę przekleństw . Znam to, gdyż mam młodszego brata ( 10 lat ) i widzę jak jest . Ja w jego wieku nawet nie znałam żadnego przekleństwa . Nigdy też nie pyskowałam mamie, bo bałam się, że dostanę lanie . Natomiast patrząc teraz na brata widzę, że nie ma on skrupułów i pyskuje do każdego . Mimo, że mnie wychowała tylko mama, a on ma oboje rodziców, to i tak śmiało mogę powiedzieć, że ja zostałam 1000 razy lepiej wychowana niż on . Lecz czy to wina rodziców, czy może dzisiejszych czasów ? I jak doprowadzić takie dzieci "do porządku"?

Poniżej zobaczycie mnie gdy byłam malutka ...








... oraz mnie z bratem i siostrą cioteczną ; )



You Might Also Like

19 komentarze

  1. o jakie pozytywne fotki! uwielbiam takie stare zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;) Czasami dobrze tak powspominać stare czasy ❤

      Usuń
  2. Postęp technologii, laptopy, telefony i tablety, które ma już każdy wszystko zniszczyły. Przykre, ale z drugiej strony dobrze, że chociaż nas w dzieciństwie jeszcze to nie dopadło. Bardzo dobrze wspominam te czasy. Uwielbiałam oglądać smerfy, ale chodziły tylko raz w tygodniu :( Teraz nawet prawdziwej wieczorynki w telewizji nie ma! Choć przyznam, że lubię oglądać Pingwiny z Madagaskaru :p
    Zapraszam do siebie: sweethings-and-more.blogspot.com
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także kochałam smerfy ❤ Uwielbiałam też Tabaluge :D
      Na pewno do Ciebie zajrzę i dziękuję za obserwacje ;)

      Usuń
  3. czas bardzo szybko leci :c
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    poklikasz w linki?
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki dzieciaczek z Ciebie był :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasze dzieciństwo bylo super w porównaniu do tego teraz co mają dzieciaki
    Zapraszam-Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętam jak tez zawsze kochałam ogl wieczorynki :)


    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To święta prawda, co napisałaś. Co prawda mam dopiero 16 lat, ale i tak widzę różnice dzielące mnie i moich najbliższych. Kiedyś było zupełnie inaczej... Ale czasy się zmieniają, my również.
    W przyszłości również planuję wpis o dzieciństwie z trochę innej perspektywy, także zapraszam :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zdjęcia ze starych albumów :)

    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts