Therapy or passion ?

15:08

Siemka ;)
Czy wy też tak macie, że pisząc pozbywacie się najczęściej negatywnych emocji ? Ja tak, a że ostatnio mam sporo problemów i niestety muszę sobie z nimi radzić sama, postanowiłam, że blog będzie czymś w rodzaju pamiętnika . Miałam już kiedyś bloga, lecz trafił w niewłaściwe ręce i koniec końców przyniósł mi sporo problemów, podobnie jak zeszyto-pamiętnik ; //


Ale przejdźmy do rzeczy ...
Ostatnio wszystko mnie smuci, coraz częściej sięgam po alkohol, od kilku dni także chodzą mi po głowie szlugi . Nie ukrywam, że próbowałam nawet sięgnąć po coś więcej ... przez zerwanie z chłopakiem bardzo upadłam psychicznie i nie wiem już jak sobie poradzić . Ludzie, których uważałam za przyjaciół odeszli, ehh ... nie rozumiem też toku myślenia chłopaków . Odnoszę wrażenie, że każdy się mną bawi ;( Przesiedziałam chyba godzinę płacząc i troche mi ulżyło . Nie mam nawet komu opowiedzieć o wszystkim, bo najbliższa przyjaciółka mieszka bardzo daleko :( Nikomu już nie ufam . Doszłam do wniosku, że najlepszym przyjacielem jest pies, bo on nigdy nas nie opuści i może dlatego właśnie tak kocham te zwierzęta ❤


Pisząc ten wpis trochę mi ulżyło . Nie wiem już czy pisanie jest moją pasją, czy terapią, ale wiem jedno ... nigdy nie przestanę pisać ;)


Teraz mogę już spokojnie iść spać . Dobranoc ! ❤



You Might Also Like

14 komentarze

  1. Nie martw się! wszystko będzie dobrze. A chłopaków jest na świecie dużo nie ten to inny w końcu trafisz na takiego który będzie ciebie wart!
    Trzymaj się:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że na takiego trafie ;)
      Na pewno zajrzę do Ciebie na bloga ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny blog ! Można tu znaleźć wiele inspiracji ;) Zapraszam do mnie !
    http://elie-ell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze są jakieś złe i dobre momenty w życiu, nie warto się poddawać, człowiek uczy się na błędach ! Nie poddawaj się, uwierz wiem co mówię :*
    Zapraszam do mnie na nowy post ! kllaudy.blogspot.com :)
    Obserwujemy
    ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa otuchy ;*
      Zajrzę do Ciebie i oczywiście możemy obserwować ;)

      Usuń
    2. :* dodaj możliwość obserwacji a i ja zaobserwuję. Pozdrawiam :)!

      Usuń
    3. Jeszcze dobrze nie ogarnęłam tego bloga, ale wydaje mi się, że już dodałam tą możliwość ;)
      Również pozdrawiam ;*

      Usuń
  4. Zawsze po burzy wychodzi słońce! :)
    http://colorful-tiger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki psiak :)
    obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Musisz dać sama radę . Wsparcie przyjaciół w tych gorszych chwilach jest bardzo ważne ,ale jednak to ty decydujesz co będzie dalej , sama piszesz swój scenariusz. Alkohol pomaga , ale niestety tylko na chwilę , papierosy dają ulgę , niestety to wszytsko ma swoje konsekwencje.... Mam nadziję ,że dasz radę i to cudowne ,że "blogowanie" daje Ci ulgę :) Jestem tu nowa , jednak przeglądając różnorodne blogi widzę ,że dla wielu osób prowadzenie właśnie bloga jest oderwaniem się od codziennej , szarej rzeczywistości .3mam mocno kciuki :) nie powiem ,że bd dobrze , bo sama dobrze wiesz ,że tak bd :) Buziaki dla CIebie :) !

    http://stokrotnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dam radę sama ;)
      Dziękuję za słowa otuchy ;*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts