` uwolnij radość . ♥

10:05

Hejj, hejj ;*
Pomimo tego, iż mam ostatnio masę problemów i totalny chaos w głowie, chciałabym napisać coś pozytywnego . Naprawdę długo przygotowywałam się do napisania tego postu i nie jest on dla mnie łatwy, zwłaszcza teraz . A więc do dzieła ...


Ile z Was choć raz w życiu zastanawiało się nad tym: " czy jestem szczęśliwa " ? Zakładam z góry, że każda, albo chociaż większość . Ja również często się nad tym zastanawiam i dochodzę do wniosku, że jednak nie jestem do końca szczęśliwa . Pomimo wspaniałych przyjaciół, wciąż czegoś mi brak, ale nie jest istotne czego . Jednakże, czy ten jeden, "drobny" szczegół musi zaważyć na całym moim szczęściu ? Jasne, że nie ! Zapamiętajcie jedno ... po burzy zawsze wychodzi słońce . Nie ważne jak jest ciężko . Nie należy się poddawać . O wszystko trzeba walczyć do końca . Zawsze motywuję swoich znajomych do działania, a gdy w coś zwątpią - ja jestem obok i zawalczę o to, by osiągnęli swój cel . Tak samo chciałabym Was motywować . Upadałam wiele razy, a Wy mi pomogliście, dlatego chcę się jakoś odwdzięczyć .
Sama po sobie wiem, że niektórzy wolą opowiadać o swoich problemach osobom, których nie znają w realu . Dlaczego ? Bo wtedy mamy większą pewność, że ta osoba "nie zniszczy nas" . Ja także czasami wolę podzielić się swoimi problemami z osobą, którą znam wyłącznie z internetu, choć nie zawsze jest to możliwe . Taka osoba przecież nas nie przytuli, gdy płaczemy, dlatego należy też pamiętać o tych przyjaciołach chociażby ze szkoły . Ja akurat dzisiaj pokłóciłam się z przyjaciółką i to dosłownie o błahostkę . Nic złego nie zrobiłam, a jednak wyszło, że to moja wina . No cóż ... zobaczymy co będzie jutro . Kłótnie są przecież normalne . Jednak mimo to, próbujcie ich unikać . Ja przez kłótnie wiele straciłam, dlatego postanowiłam coś w swoim życiu zmienić . Postanowiłam odrzucić to co złe ... cieszyć się tym co mam, uwolnić z siebie radość i cieszyć się z tych najmniejszych rzeczy . Uwierzcie mi, że gdy zaczniecie dostrzegać te małe rzeczy, to te ogromne problemy w końcu staną się mniejsze, a z czasem przeminą . Mam też nadzieję, że i moje problemy w końcu znikną ...


 Póki co, nie martwcie się tym co było . Patrzcie na to, co jest teraz, a nie na to co było . Czas nieubłaganie leci i niestety go już nie cofniecie, mimo że czasami właśnie chce się to zrobić . Wszystko jest po coś ... nawet nasze łzy i cierpienie . W nocy jesteśmy słabi, ale razem z nowym dniem, możemy stworzyć coś pięknego, jeśli tylko nie będziemy zadręczać się przeszłością . " Musimy uśmiechać się do teraźniejszości, gdy już opłakaliśmy przeszłość . " 

 Tymczasem ja wybiegam w przyszłość i ... wciąż szukam sukienki na studniówkę, no i jeszcze partnera :D


Pamiętajcie, że jeśli tylko chcecie porozmawiać - ja jestem ... dla Was . Możecie śmiało pisać w komentarzach, bądź na asku, jeśli wolicie być anonimowi ask.fm/wiktoria1997 .
A na koniec zostawiam Was z kilkoma zdjęciami z moimi dziewczynkami ♥


You Might Also Like

45 komentarze

  1. Cudowny post *-*
    Czekam na więcej zapraszam do mnie
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No i swietnie ;D bardzo fajnie sie to czyta ;d
    Pamietam jak dzis ze kiedys poklocilam sie z kolezanka tez o nic a nie odzywalysmy sie przez cale wakacje i pare miesiecy na poczatku roku az zapomnialam o co poszlo ;d no i ja oczywiscie wyciagnelam reke na zgode ;) w sumie to zaluje bo nadal ma mnie w dupie a po skonczeniu liceum nawet sie nie odedzwala to mysle zapytam co u niej . Rozmowa wynosla kilka zdan zaledwie .. i wez tu sie wysilaj ;d eh a przyjaciolka od dziecka ;) oby u Cb bylo inaczej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie inaczej, choć troche w to wątpię, ale warto mieć nadzieje ;)

      Usuń
    2. A ta praca to oplaca sie czy to cos w stylu katalogu avon ?;d

      Usuń
    3. To jest podobne do Avon, ale nie do końca . Praca opiera się na współpracy z innymi . Tak przez bloga to nie bardzo dam rade Ci wytłumaczyć :/

      Usuń
    4. Pisz na email : netia223@o2.pl

      Usuń
  3. Świetny post
    Daje do myślenia
    Zdjęcia są super, widać w nich radość

    Jeśli masz ochotę, zajrzyj do mnie Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamietam swoje poszukiwania sukienki na studniówkę ! Hehe :) po trudach, znalazłam ! <3
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post,
    mamy podobny wyglad bloga, wiec moze wspolna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post :)
    http://betilifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam wolę nie gdybac czy jestem szczesliwa czy nie, nie ma co się uzalac.
    ja sukienke na studniowke juz znalazlam, zycze Tobie tez powodzenia :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Zostałaś nominowana do LBA, napisz u mnie w komentarzu czy się zgadzasz :)
    http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba łapać chwilę i cieszyć się z czego tylko można! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  10. Ooo, życzę powodzenia w szukaniu sukienki :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja miałam problem z głowy, bo w ogole nie poszłam na swoją studniówkę :) powodzenia w poszukiwaniu sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację, trzeba czerpać z życia tyle uśmiechu i radości ile się da. Chociaż czasami problemy są na tyle miażdżące, że ciężko spojrzeć na niego od tej lepszej strony. Życzę Ci tego, abyś znów zaczęła czerpać z życia i cieszyć się z drobnostek, życzę Ci abyś dotarła do upragnionej pełni szczęścia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :) Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :) maarzycieelka.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się z Tobą zgodzić co do tego, że łatwiej opowiedzieć o swoich problemach osobą, których nie znamy. Sama mam taką jedną osobę, która zawsze jest, kiedy jej potrzebuję, a ja zawszę jestem do jej dyspozycji jeżeli ona ma jakiś problem. Niby dzieli nas te trzy godziny drogi samochodem od siebie, ale można powiedzieć, że ona zna mnie lepiej niż niektóre osoby z mojego otoczenia, które są moimi przyjaciółmi :)

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też szukam sukienki na 100 dniówke :)

    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Funny photos, dear!

    Would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)

    http://www.blueberriesblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny blog
    zapraszam http://agaxja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. nie warto żyć przeszłością, mamy całe życie przed nami i liczy się tu i teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A jaką szukasz sukienke na studniówkę długą czy krótką? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mimo , że masz trochę problemów to pamietaj że (jak to sama napisałaś) po burzy zawsze wychodzi słonce ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Każdy ma problemy.. Ten młodszy jak i ten starszy. Najważniejsze to przebrnąć przez nie i z pewnością się ustabilizować :)
    Czasem po prostu samemu trzeba chcieć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na kolejny wpis ! Buziaki :* !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny wpis miał pojawić się wczoraj, ale niestety dopadł mnie brak weny . Myślę, że przed świętami uda mi się coś naskrobać ;)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  24. Czasami jest ciężko, ale każdy musi dotknąć dna aby się podnieść z dwojoną mocą i iść dalej, najlepiej jest wtedy gdy ma się obok przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie się czyta,trafne przemyślenia :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Najważniejsze to mieć nadzieję na zmiany :) Kochana trzymaj się cieplutko i oby wszystkie problemy zniknęły :*
    Powodzenia w szukaniu sukienki! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. i takie pozytywne posty to najlepsza droga do rozwiązania problemu:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post i fajne zdjęcia ;)
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Post fajnie się czyta, przy czym można sobie przemyślec kilka spraw :)

    http://emily-kalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny blog :)
    Zapraszam do mnie! :))))
    http://beforeveralonee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. zawsze staram się dostrzegać małe rzeczy, ale czasami ciężko dzięki nim pominąć te duże. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super sukienka, na pewno świetnie będziesz się w niej prezentowała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia <3
    Wspólna obserwacja???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts