Przedświąteczna gorączka ;)

11:29

Hejj Kochani ! ;*

Wiem, że zdecydowanie za długo mnie nie było, przepraszam . Zbierałam się już od kilku dni, żeby coś napisać, ale byłam zbyt zmęczona lub nie miałam czasu . Próbne matury wyssały ze mnie resztki energii . Na szczęście wszystko ładnie zdane . Najbardziej chyba zaskoczył mnie ustny angielski i ... 60% :D Szczerze mówiąc tego się nie spodziewałam, bo mój angielski pozostawia wiele do życzenia i tym bardziej jestem z siebie dumna za tak dobry wynik :D


Jednakże idą święta i choć na chwilę trzeba zapomnieć o szkole i odpocząć .  W piątek miałam Wigilie klasową, która zakończyła się ... noo dość interesująco . Nie będę wchodzić w szczegóły, ale doszło do rękoczynów .. znów zamieniam się w bestie :D Mimo to z racji nadchodzących świąt chciałam się pogodzić z kilkoma osobami, ale najwyraźniej się nie da, trudno, szkoda . Nawet 9 letni brat "wyprowadził się" z domu do babci, bo miał dość reszty rodziny . Pomimo tego, iż zawsze był odrobinkę lepiej traktowany, to teraz ja zbieram pochwały i nagrody . Magia świąt zaczyna działać, bo nawet z ojcem mam lepszy kontakt i bez problemu daje mi samochód nawet na dłuższe trasy, mimo ostatniej "próby" skasowania go .. Przepraszam bardzo, ale jak ktoś ściga się ze mną 8 km, a później wyprzedza, podczas mojego sygnalizowania i skrętu, no to tak jest .. na szczęście mam jeszcze dobry refleks i tragedii nie było :D


 Ostatnio jednak zdarzyło się dość sporo wpadek .. chociażby patrząc na dzisiejszy dzień .. pomylenie mzk, co spowodowało zwiedzanie Zamościa z innej strony, uszkodzenie nadgarstka i na dodatek przepadła mi nagroda w konkursie, bo nie zobaczyłam wiadomości i nie odp w terminie :( Ale ogromnym plusem jest to, że znalazłam w końcu sukienkę na studniówkę ! ♥


Jestem z niej bardzo zadowolona, bo idealnie podkreśla talie, nie muszę w niej nic poprawiać i jest dość krótka, a takie właśnie lubię . Zdecydowanie też pasuje na wesele, no i nie była wcale droga ♥ Na żywo jednak wygląda lepiej niż na zdjęciu . Chętnie się dowiem co Wy o niej sądzicie ; )


Po udanym zakupie musiałam to jakoś uczcić z Klaudią, więc wybrałyśmy się na lody, co nie było zbyt mądrym pomysłem, bo teraz boli mnie gardło ...

Co jak co, ale sukienka jest, a partnera nadal brak :D


Post wyszedł mi dość długi, więc już nie przedłużając .. chciałabym życzyć Wam wesołych i spokojnych świąt, a także udanego Sylwestra i aby Nowy Rok był dla Was lepszy niż ten ♥ Chciałabym również podziękować naszym dziewczynom za wspaniałe mecze na MŚ w Danii . Nie martwcie się, że nie ma brązu, bo i tak byłyście świetne i kochamy Was ♥

A tymczasem uciekam, bo jutro czeka mnie kolejna dłuższa trasa i muszę odpocząć .
Kolejny post powinien pojawić się po świętach .
Do usłyszenia !

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Śliczna sukienka na studniówkę :) wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka. Gratulacje takiego wyniku z angielskiego :)
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj angielski zawsze byl na kiepskim poziomie dlatego go nie lubialam;d sukienka sliczna ;* Wesolych swiat ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wyniku z angielskiego, sukienka jest bardzo ladna, ja takze mam juz kupiona sukienke na studniówke :D /Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. great post
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne sukienka :) Gratuluje wyniku z angielskiego :)
    Obserwujemy?
    http://princess966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje takich wyników, ciekawe jak mi pójdzie xD
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. A lody w zimie akurat nie powodują bólu gardła, to mit :)
    Gratuluję wyników próbnej matury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zdanych matur i życzę powodzenia na tych prawdziwych :D Już jutro wigilia, strasznie szybko to minęło. U mnie na szczęście nie ma takiego szału zakupowego, wszystko na spokojnie. :) Wesołych Świąt! Zapraszam do mnie!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam.
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna sukienka :)
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nie sądzę by był to długi post no ale to już kwestia gustu. Sukienka tak, ładna.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna sukienka, uwielbiam małe czarne ;)
    Wesołych Świąt !;*

    OdpowiedzUsuń
  14. You look great in that lbd!
    You have a really nice blog, what do you say about follow each other? I will follow you back. Keep in touch!

    xo,
    priceless-ambition.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka prezentuje się wspaniale, i świąteczny sweter również :) Ps. Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie próbne matury czekają dopiero w przyszłym roku a już się boję.
    Bardzo podoba mi się twoja sukienka Bardzo Ci pasuję. Ja niestety kiecek ani spódnic praktycznie nigdy nie zakładam bo ich nie lubię.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bardzo bałam, ale nie jest aż tak tragicznie ;) Co do sukienek itp to ja też nieszczególnie za nimi przepadam, ale na studniówkę w jeansach nie pójdę :D

      Usuń
  17. Z każdym kolejnym ustnym będzie coraz lepiej aż w końcu matura będzie zdana na 100% trzeba tylko w to uwierzyć i dać troszkę z siebie. Piękna sukienka, idealnie poskreśla twoje kształty!
    Pozdrawiam ciepło
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100% to może za dużo, ale mam nadzieje, że będzie więcej i więcej :)
      Dziękuję bardzo ;*

      Usuń
  18. Ja tez ostanio zaniedbalam bloga ale wazne ze wrocilysmy!
    Ja mega sie stresuje przed kazda prezentacja itp ale odziwo wlasnie z nich dostaje najwyzsze oceny wiec najlepiej znalesc jeden dobry sposob i dac sie poniesc :D

    Zapraszam na mojego bloga! http://vframlii.blogspot.nl/ Mieszkam w Holandii a no moim blogu opisuje glownie podroze, swieta czy zwyczaje ktorych nie ma w polsce ale tez stylizacje! Napewno nie bedzie nudno! Zachecam do obserwowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. naprawdę świetny post! ciesze się, że znalazłam twój blog i na pewno będę wpadać często!obserwuje :)
    zapraszam na nowy post na queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super sukienka. Prosta ale zarazem piękna.
    Dziękuje za komentarz na moim blogu i zapraszam ponownie :)
    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się ta sukienka :)
    Miło masz tutaj na bogu, oraz bardzo mądrze piszesz :)

    Ulubieńcy Miesiąca, Zapraszam


    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zdjęcia! Czarna sukienka jest świetna :)

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszcze udanych probnych bo mnie to sie tak nie powodzi z nimi :D
    sukienka nie w moim typie, wole jednak rozkloszowane ale dobrze w niej wygladasz ;)
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy to też wolę rozkloszowane i właśnie takiej szukałam, ale nie mogłam znaleźć i przypadkowo natknęłam się na tą, a że była dość tania, to od razu kupiłam :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts