Zima ( ? ) ♥

03:29

Cześć Misie ! ;*

Jak po świętach ? Mam nadzieję, że miło je spędziliście w gronie najbliższych osób i że nikt z Was nie był sam w te wyjątkowe dni . Do mnie przyjechała rodzina z Włoch, robiąc tym ogromną niespodziankę, więc nie było nudy . Prezenty pod choinką także się znalazły . A jak u Was, dostaliście coś, czy nie ? ; )


Niestety śniegu jak nie było, tak nie ma . Wybrałam się wczoraj z koleżanką na sesje i po zdjęciach w ogóle nie widać, że jest "zima", bo zdjęcia wyszły typowo jesienne . Miejmy nadzieję, że spadnie na ferie, choć chciałabym żeby już teraz zaczęły spadać z nieba te urocze, białe płatki, by na Sylwestra poczuć ten klimat .


Pogoda za oknem nie jest za ciekawa . Wygląda tak, jakby zaraz miał zacząć padać deszcz i aż nie chce się nigdzie wyjść . Ciężko uwierzyć, że już za kilka dni styczeń . Miałam w planach jechać jutro na lodowisko, ale nie wiem czy zechce mi się w taką pogodę gdziekolwiek ruszyć, mimo że chciałabym spędzić te ostatnie dni w roku jak najlepiej . Postanowiłam też wrócić do dawnych ćwiczeń i wyrobić brzuch ( i nie tylko ), lecz przez święta i ciągłe objadanie się trochę mi to nie wyszło :D Teraz potrzeba mi dużo motywacji, żeby znowu zacząć ćwiczyć .


Jednak wyrobienie brzucha to nie jedyne moje postanowienie noworoczne . Postanowiłam także być miła dla większości osób i ograniczyć przeklinanie, choć nie wiem czy mi się to uda :D Póki co idzie mi całkiem nieźle i czerpie z tego korzyści z nadzieją, że tato da mi na Sylwestra samochód i będę mogła pojechać z koleżanką do Zamościa :D


A Wy macie jakieś plany na Sylwestra czy zostajecie w domu przed tv ? A może macie jakieś postanowienia noworoczne i chcecie się nimi podzielić ? Piszcie śmiało ! ; )


Z racji, iż kolejny post pojawi się po nowym roku, to już teraz chciałabym Wam życzyć udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku i do zobaczenia niebawem !

You Might Also Like

24 komentarze

  1. super:) może wpadniesz do mnie?
    k4si44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne zdjęcia <3 Pozdrawiam cieplutko :)

    blonddreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie super zdjęcia, mega pozytywnie :) Ja bardzo wypoczęłam przez święta, że jestem w pełni gotowa do działania :) Życzę ci wszystkiego dobrego, szczęścia, zdrowia i przede wszystkim spełnienia marzeń :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pościk i oczywiście zdjęcia :0
    Zapraszam do mnie: http://kobietaijejswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta święta i po świętach! Tobie również życzę udanego sylwestra :*
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :) Szkoda, że jeszcze nie ma śniegu :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj troszkę spadł, choć niewiele, ale klimat od razu inny ;)

      Usuń
  7. Powodzenia w realizacji postanowień :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety brak śniegu..
    Pijanego Sylwestra! :)

    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Owszem ja mam wiele postanowień tak samo jak rok temu :) Możesz je znaleźć tutaj : http://takpoprostuzyc.blogspot.com/2015/12/co-bedziesz-robic-w-nowym-roku-konkurs.html
    I zachęcam do udziału w konkursie, zostały 2 dni do końca :)
    A na Sylwestra to były plany, ale niestety znajomi się rozmyślili i wszystko się rozsypało no i.. nie wiem co teraz :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na sylwestra ide do znajomych także nie będzie nudno :D A co prawda to prawda, śniegu jak nie ma tak nie będzie już raczej. Idzie wiosna! :D
    Nowy, informacyjny post & WAPE! ♥ zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Postanowień noworocznych u mnie całe mnóstwo. Główne z nich to: godnie przeżyć rok 2016.
    No niestety śniegu jak nie było tak chyba nie będzie. Chociaż ja nadal mam nadzieję, że trochę nasypie na ferie zimowe.
    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wciąż czekam na śnieg...szczęśliwego Nowego Roku! :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcie trzecie najbardziej mi się podoba.
    Zapraszam do mnie---> http://wchmurach12.blogspot.com/ :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam kilka celi na przyszły rok, ale staram się realizować je jeszcze w tym. :) Fajna sesja ^^ Ja spędzam sylwestra z przyjaciółmi, taka typowa domówka :))
    Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku z realizowaniem postanowień! :>

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chciałabym wyrobić sobie brzuch ;D http://blue-dreaam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jako tako nie mam postanowień ale to nie znaczy, że nic nie chcę zmieniać w moim życiu. Tak pogoda jest typowo jesienna choć ostatnio można odczuć mróz, za którym ani trochę nie przepadam.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuje ;)
    jej cudowne zdjęcia ;*
    blog też świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia.

    Szczęśliwego Nowego Roku!
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. z tym sniegiem to troszke taka kpina, bo serio mógłby już spaść :)
    fajne zdjęcia :)D
    sensiblees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts