Podsumowanie 2015r.

03:17

Witam Was w Nowym Roku ! ♥

Jak minął Wam Sylwester ?  Jakieś postanowienia, plany na 2016 r ?
Ja przyznam się, że mam ich całkiem sporo . Nowy rok - nowa ja !


Na początku chciałabym podsumować ten " Stary Rok " . Był on dla mnie chyba jednym z tych najtrudniejszych w moim życiu . Wydarzyło się sporo złego .. straciłam chłopaka, kilka osób odsunęło się ode mnie, mimo iż mieli być "na zawsze", do tego jeszcze dochodzi tragiczna śmierć kolegi [*] . Jakby tego było mało .. weszłam już w "dorosłe życie", co dla mnie oznacza zdanie się na samą siebie i walkę z ojcem w sądzie . To jedne z najgorszych rzeczy z jakimi musiałam się zmierzyć w tym roku . Oczywiście były też inne sytuacje, w których dostawałam kolejne kłody pod nogi, ale jak widać żyję i mam się w miarę dobrze, choć ucierpiała na tym moja psychika ..



Pomimo tych złych chwil nie można zapomnieć o tym co było dobre . Z każdej, choćby najgorszej sytuacji trzeba wyciągać nawet ten najmniejszy pozytyw . A więc jakie dla mnie były pozytywy w ubiegłym roku ? Zacznę od tego, że udało mi się osiągnąć coś, co było jakby nie możliwe, a mianowicie dostałam 2 stypendia, w tym jedno Stypendium Prezesa Rady Ministrów . Wakacje spędziłam z rodziną we Włoszech, a po powrocie udało mi się zdać prawo jazdy ♥ Tamten rok również pomógł mi przejrzeć na oczy i teraz wiem kto jest przyjacielem, a kto wrogiem . Dzięki temu doceniłam prawdziwą przyjaźń . Dostałam też pracę, choć przyznam, że moje lenistwo nie pozwala mi jej dobrze rozpocząć . No i najważniejsze ... tamten rok sprawił, że jestem tu z Wami ! Swoją przygodę z blogowaniem zaczęłam w lipcu, a już mam 9 385 wyświetleń, 757 komentarzy i 45 obserwatorów . Dziękuję, jesteście cudowni ! Nie byłoby mnie tu, gdyby nie Wy ♥


A więc czego oczekuję w Nowym Roku i jakie mam postanowienia ?

1. Przede wszystkim chciałabym jak najlepiej zdać maturę .
2. Dowiedzieć się, co chcę robić w życiu i dostać się na jakieś studia .
3. Naprawić swoje błędy i być lepszą osobą .
4. Przestać przeklinać lub choć w pewnym stopniu ograniczyć przekleństwa .
5. Wyrobić sobie brzuszek ♥
6. Zająć się na poważnie swoją pracą i próbować samej się utrzymać .
7. Częściej robić dla Was wpisy i starać się Was nie zanudzić :D
8. Znaleźć prawdziwą miłość i jej nie zniszczyć ..

Mam nadzieję, że wystarczy mi siły i uda mi się spełnić wszystkie postanowienia . Wam także życzę, abyście spełnili swoje marzenia, postanowienia, plany i czerpali z życia jak najwięcej. Szczęśliwego Nowego Roku Kochani ! ;*


Na koniec jeszcze dodam, że w końcu spadł śnieg . Na ziemi jest go raptem milimetr, a może i mniej, ale zawsze to coś . W poniedziałek już do szkoły, więc mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj uda mi się wyjść i porobić zdjęcia, bo powoli mi ich braknie . Dodam też, że znalazłam kogoś, kto pomaga mi zmienić design bloga, więc wkrótce możecie się spodziewać sporych zmian . Przez myśl przeszło mi też, żeby założyć FanPage na fb, ale nie wiem czy to dobry pomysł . Jak myślicie ? Dajcie znać w komentarzach :D

Do zobaczenia wkrótce ! ;*

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Oby ten rok był dla Ciebie lepszy od poprzedniego i żeby wszystko układało się po Twojej myśli.
    Ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładaj ^^ ja z checiaa polubie ;d widze ze duzo przeszlas i wiem ze ze wszystkim sb poradzisz ;*
    Szczesliwego Nowego Roku !;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyłabym, ale jeszcze ciągle się waham :/
      Mam nadzieję, że masz rację i że naprawde sobie ze wszystkim poradzę :)
      Dziękuję i nawzajem ! ;*

      Usuń
  3. Zakładaj ^^ ja z checiaa polubie ;d widze ze duzo przeszlas i wiem ze ze wszystkim sb poradzisz ;*
    Szczesliwego Nowego Roku !;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i super post :)Obserwuję ! :) pozdrawiam cieło i życzę szczęśliwego Nowego Roku! zapraszam do mnie, będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie :* http://czarnotowidze2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach, powodzenia z maturą i mam nadzieję, że uda Ci się spełnić wszystkie te rzeczy z listy ! Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku na pewno lepiej się wszystko ułoży, trzymam kciuki, że uda Ci się zrealizować postanowienia ;*

    amelia-bloog.blogspot.com
    +KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, mam nadzieje że uda Ci się spełnić wszystkie swoje postanowienia i rok 2016 będzie dla Ciebie zdecydowanie korzystniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za współpracę. Polecam się na przyszłość! :)
    http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję ;*
      Na pewno jeszcze kiedyś zwrócę się do Ciebie o pomoc ;)

      Usuń
  9. Trzymam kciuki za to, aby ten rok był lepszy! :)
    Mam nadzieję, że uda ci się wypełnić wszystkie postanowienia ;)
    Zapraszam do siebie: http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Spędziłam sylwester z chłopakiem! ;)
    Postanowień nie mam, bo to głupie dla mnie, mam swoje cele, które chce zrealizować, ale nie ma to nic wspólnego z tym, że jest nowy rok ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że mimo takich złych chwil nie zapominasz o tych dobrych. Zyczę Ci żeby ten rok był o wiele lepszy od poprzedniego ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci, żeby 2016 rok był o wieeeeeele lepszy od tamtego.
    Postanowienie mam jedno ;) Chciałabym uzyskać czytelników mojego bloga ;) Wszystkiego dobrego w tym roku! Pozdrawiam!
    http://klaudjaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze to trcohe ciężko jest wrócić.. A jak zaczęłam pisać tego posta to kilka razy się zacinałam ;) Ale jak się chce to można.
    Dziękuje bardzo.. i przykro mi, ale może to nie było to i spotkasz odpowiedniego z którym stworzysz w przyszłości rodzinę ;) Rozdanie na pewno będzie za jakiś czas! ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że takiego spotkam :)
      Czekam na rozdanie :D

      Usuń
  14. A ja Sylwestra spędziłam w piżamie i bez makijażu. Na fanpage'u na fejsie są foty w tej stylizacji XD Zapraszam na konkurs u mnie!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ten rok był u ciebie naprawdę trudny :( Jednakże nie wolno się poddawać ! <3
    Świetne zdjęcia. Moim postanowieniem noworocznym jest to żeby mój blog do wakacji miał 1000 obserwatorów ^^ no i takie tam drobne i większe...

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia, ja mam kilka planów na nowy rok jednak o nich nie mówię narazie zobaczymy co z tego będzie ;) jak wyjdzie to się pochwalę;)
    wzięłam się za odpisywanie na komenatarze i trafiłam do ciebie dziękuje za komentarz ;)
    buziaki w nowym roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęśliwego Nowego Roku :*
    Zapraszam do siebie i obserwacji
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby ten rok przyniósł Ci same pozytywne wrażenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia na maturze, to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieje, że to będzie dla ciebie dobry i szczęśliwy rok.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w Nowym Roku! Świetne zdjęcia! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam dość sporo celów, ale jeden już spełniłam, więc jestem na dobrej drodze i Ci życzę tego samego! ;*
    Zapraszam na KONKURS.
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego w 2016 roku i przede wszystkim spełnienia. ;]
    U mnie niestety "tylko" -15 stopni na termometrze i brak śniegu...

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia w realizacji postanowień :)
    A sylwestra spędziłam na balu w restauracji :) Było wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 5 i 8 oj mi również by się przydało. No to powodzenia w realizacji każdego! :)
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja koleżanka miała w tamtym roku postanowienie, że wyrobi sobie brzuszek a teraz jest w ósmym miesiącu ciąży :) więc w jakiś sposób słowa dotrzymała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo .. to pogratuluj jej ode mnie i pożycz zdrówka i bezbolesnego porodu ;*
      Ja brzuszek chcę wyrobić w troszkę inny sposób :D

      Usuń
  27. życie w tamtym roku sporo razy wystawiało cię na próbę, ale z perspektywy widać, że wyszłaś z tego cało i zdrowo :) więc gratuluję ci tego oraz pozostałych sukcesów :D :*

    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne postanowienia, mam nadzieję ze sie spełnia!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts