Piłka ręczna ♥

03:14

Cześć !

Ostatni post dotyczył studniówki, a raczej stroju na ten dzień . Cieszę się, że spodobała Wam się moja sukienka . Dodam też, że w końcu znalazłam partnera, co potęguje moją radość, ale na dzisiejszy post przygotowałam zupełnie coś innego ..

Wiem, że większość z Was to dziewczyny i że możecie nie interesować się sportem, ale może nie zniechęcicie się i przeczytacie ten wpis . Pomysł na taki post wziął się stąd, że aktualnie trwają Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn, dodatkowo sport ten był i mam nadzieję, że nadal będzie nieodłączną częścią mojego życia .


Pierwszy raz zetknęłam się z owym sportem już w 4 klasie szkoły podstawowej . Z racji, iż mieszkam na wsi, wraz z ukończeniem 3 kl musiałam iść do nowej szkoły . No i tak oto znalazłam się w Zwierzyńcu - w szkole, która kładzie nacisk na sport, a w szczególności na piłkę ręczną . Na każdym wf-ie było to samo - ręczna . Mając te ok. 10 lat nie da się stworzyć dobrego zespołu, dlatego nasza gra była "byle jaka", a mnie bardziej ciągnęło do piłki nożnej . Z czasem powstał zespół i gra szła coraz lepiej .. zaczynałam to kochać z każdym dniem bardziej i bardziej . Po 3 latach wiedziałam już, że bez tego nie dam rady normalnie funkcjonować . Poszłam do gimnazjum do klasy sportowej, gdzie graliśmy tylko w ręczną . 10 razy w tygodniu wf, 2 SKS-y po 2 h, a do tego jeszcze 2 obozy .. to był mój żywioł ! ♥ Od zawsze grałam na prawym rozegraniu, jednakże w gimnazjum poziom gry znacznie się podniósł i gra wymagała większego zaangażowania . Zaczęły się poważniejsze akcje, zawody .. problemy . Sport ten nie należy do najłatwiejszych . Czasami powodował dużo kłótni, przepychanek, a nawet bójek . Nie raz dostałam podczas gry w twarz, bądź w brzuch .. kontuzji też nie brakowało . Jednak ja nie należę do osób słabych . Całkowicie pochłonięta grą potrafiłam grać z wybitym palcem, bólem nadgarstka, a nawet nogi . Podczas gry nie czułam bólu, choć po zejściu z boiska zdarzało się, że ból nie ustępował . Mimo to następnego dnia i tak stanęłam na boisku w pełnej gotowości ! Nie potrafiłam siedzieć i patrzeć jak mój zespół gra beze mnie .
Nic nie było ważniejsze od gry !


Niestety nie mam żadnej pamiątki z gry w postaci zdjęcia, a teraz chodzę już trzeci rok do liceum i nie ma tu warunków do takiej gry . Pozostaje mi tylko kibicowanie, choć zaczynam rozmyślać nad wstąpieniem do PADWY . Moim marzeniem jest dostać się do reprezentacji Polski i mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować . A póki co nie zapomnijcie, że nasi chłopcy grają dzisiaj o 20.30 z Norwegią . Oczywiście trzymam za nich kciuki i głęboko wierzę, że wygrają ! ♥
 Kto kibicuje razem ze mną ? :D

Kolejne mecze:
25.01.16r. o 20.30 Polska - Białoruś
27.01.16r. o 20.30 Polska - Chorwacja

#niechwygraPolska !

You Might Also Like

42 komentarze

  1. Ja sama trenuję siatkówkę, ale w ręczną zdarza nam się też grać i w przeciwieństwie do większości naprawdę lubię ten sport :) gra dla twardzieli, gdzie czasem trzeba w kogoś wpaść, uderzyć, odepchnąć, zawsze można się trochę wyładować :)
    Dziś też siadam przed telewizorem i kibicuję :) czyżby znowu jedna bramką? ;)

    Zapraszam na mojego nowego bloga sportowego:
    volleyski.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że więcej niż jedną bramką . Ale nieważne ile będzie przewagi, ważne by wygrali :D

      Usuń
  2. Nie przepadam za ręczną ale to tylko ze względu na moje marne umiejętności xD
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. super post ! JA tez uwielbiam ręczną i oglądam każdy mecz ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. super post ! JA tez uwielbiam ręczną i oglądam każdy mecz ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się jej boje xD kiedyś dostałam od chłopaka piłką w nos że o mały włos bym zemdlała;D nie czułam jak upadłam ;d a potem pełno krwi xD wole grać w piłkę nożną ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ten sport bywa brutalny, ale jest też piękny . Przykro mi, że dostałaś tak mocno, ale mam nadzieję, że już wszystko jest ok ;)

      Usuń
  6. Masz fajny styl pisania :) .
    Poklikasz pod zdjęciami w link z kurtką ? :) Odwdzięczam się :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/just-nothing.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetny styl pisania ja niestety nigdy nie lubiłam tej gry. :(
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Już za kilka minut... nie mogę się doczekać! Muszą wygrać i na pewno to zrobią *.*
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie przepadam za tą dyscypliną. Lubię oglądać i oczywiście kibicuje, ale nienawidzę grać w to na wf
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście wolę koszykówkę, ale oczywiście też kibicuję!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś trenowałam ręczną i bardzo ją lubiłam;) przerzuciłam się na siatkówkę xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam piłkę ręczną <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  13. W podstawówce przynajmniej raz na dwa tygodnie grałam w ręczną, ale niestety teraz, w gimnazjum, ostatni raz w ręczną grałam 2 lata temu. U mnie praktycznie codziennie jest siatkówka i brakuje mi innych sportów.
    Pozdrawiam:D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Na nie za bardzo lubię grać w ręczną ale oglądać jak ktoś gra już tak :D
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię piłkę ręczną, ale najbardziej siatkówkę choć jej nie trenuję ;) To taka emocjonująca gra <3

    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz wspaniałą pasję! Chodziłam kiedyś na dodatkowe zajęcia z piłki ręcznej, ale po jakimś czasie stwierdziłam, że to nie dla mnie. Życzę wytrwałości w dalszym zdobywaniu sukcesów :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nigdy piłka ręczna nie była sportem który mnie interesował :) No ale mimo wszystko kibicuję i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety nie lubię piłki ręcznej, ale siatkówkę jak najbardziej tak :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wlasnie ogladam mecz :P
    zapraszam do siebie
    http://dureczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam oglądać grę naszej reprezentacji, bo widać, że wkładają w każdy mecz całe swoje serca i to jest najpiękniejsze! Na w-f'ie rzadko gramy w ręczną, ten rodzaj gry jest pomijany na rzecz siatkówki, nad czym ogromnie ubolewam. Życzę ci żebyś dostała się do PADWY i czerpała z tego sportu jak najwięcej przyjemności! :)
    Jeżeli to są Twoje łydki - to bardzo ładne ;)
    Zapraszam również do siebie - http://princess-diaries-pl.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też niestety ciągle siatkówka :/ A łydki nie są moje :D

      Usuń
  21. Ja niestety sie tym nie interesuje :)

    Nowy post na blogu :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też się tym nie interesuję, ale przeczytałam z miłą chęcią ;)
    obserwujemy ?

    zapraszam
    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nigdy sportem się nie interesowałam i nie byłam dobra z wfu, ale twoj post bardzo mi się spodobał, szczegolnie to drugie zdjęcie. jest bardzo pomysłowe. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja interesuje się sportem, najbardziej piłką nożną i koszykówką
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja się średnio interesuje sportem, ale fajnie że masz taką pasję i o tym piszesz ;) Sukcesów !
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmm... mnie jakoś nigdy szczególnie nie ciągnęło do sportu, jedyne co, to do biegania, z którego miałam zawody i czasami lubiłam pokopać piłkę. ;) Ale bardzo fajnie, że masz taką pasję i podzieliłaś się nią na blogu. Oby Twoje marzenie się spełniło. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post :) Mnie nigdy nie ciągnęło do gier zespołowych :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie oglądam zbytnio sportu, ale zawsze mnie cieszą sukcesy naszych sportowców. Szkoda, że tym razem wyszło jak wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja sportem się interesuję i uwielbiam oglądać mecze. Piłkę ręczną też śledzę;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś grałam w piłkę nożną i miałam takie samo zaangażowanie jak Ty. Jednak później uległam poważnej kontuzji i moja "kariera" została skreślona. Teraz tylko kibicuję :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. czasami próbuję grać :) ale za to chętnie oglądam

    zerknij w wolnej chwili blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. czasami próbuję grać :) ale za to chętnie oglądam

    zerknij w wolnej chwili blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę Ci abyś dostała się do reprezentacji. Warto wierzyć marzenia, a jeszcze lepiej je spełniać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbialam grac w reczna w gimnazjum ! .. :) kiedy to bylo ...... :O XD

    wspolna obs ? ja juz obs :)

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ręczną uwielbiam, niestety tylko kibicuję (za naszymi byłam całym serduchem). Jeżeli masz taką możliwość zapisz się i trenuj - zawsze żałuje się rzeczy, których się nie zrobiło. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts