Czas studniówek ♥

02:21

Witajcie ponownie ! 

Zauważyłam, że ostatni wpis wzbudził spore zainteresowanie, co mnie bardzo cieszy . Dobrze jest ćwiczyć nie tylko ze względu na poprawę sylwetki, ale chociażby na nasze zdrowie, więc nie zapominajcie o tym ! Chciałabym również podziękować Wam za ogromne wsparcie i motywację . Ćwiczę już 1,5 tyg i powoluuuutku widać efekty, także zachęcam do ćwiczeń ; )


Jednak nie o tym chciałam dzisiaj napisać ...

Zapewne część z Was szykuje się do studniówki lub nawet już ją miałyście w tym roku . No i odwieczny problem .. jaka sukienka, makijaż, fryzura itp . Niektóre z Was pewnie wiedzą, że ja już jakiś czas temu kupiłam sukienkę . Jednak oglądając zdjęcia ze studniówki innej szkoły, zobaczyłam, że większość dziewczyn ma rozkloszowane, a moja jest obcisła, no i mój kaprys .. chcę nową ! A więc następnego dnia malutki spacerek po kilku sklepach, no i jest nowa sukienka ♥


Przyznam szczerze, że czuję się w niej jak księżniczka, a chyba o to właśnie chodzi . Leży idealnie, co jest dziwne, bo jestem dosyć "płaska" :D Teraz tylko jeszcze trzeba doczepić do niej ramiączka i gotowe !



Co do makijażu i całej reszty, to u mnie nie jest problemem, gdyż mam utalentowaną ciocię, która na pewno mi pomoże . Nie wiem jedynie co z butami . Na szpilkach jakoś sobie siebie nie wyobrażam tańcząc poloneza, więc pewnie założę balerinki . No ale co ubrać na poprawiny ? Ja być może założę tą prostą sukienkę, kupioną ostatnio ; )

Dwie sukienki są, a partnera brak :D

A Wy macie już jakąś sukienkę ? A może jesteście już po studniówce ? Piszcie śmiało w komentarzach . Ja natomiast pochwalę się jeszcze, że kolejna próbna matura z matematyki zdana na 34% ( słabo, wiem .. wynik mnie nie zadowala ). Teraz czekam jeszcze na wyniki z polskiego i angielskiego .

A tymczasem .. do zobaczenia ! ;*

You Might Also Like

40 komentarze

  1. Sliczna sukienka ^^ na swoją studniowkę warto się odstrzelić :D
    Ja mam zaproszenie i właśnie nie wiem jak się ubrać niby studniowka ale nie moja więc chyba wypada skromniej :) Jak uważasz ?
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz skromniej ;) Ubierz się tak, żebyś czuła się swobodnie ;)

      Usuń
  2. trzymam kciuki :D ćwicz dalej :)
    bardzo ładna sukienka!
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cztery lata temu miałam studniówkę :) piękna sukienka :) udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka piękna. Najważniejsze, że dobrze się w niej czujesz :)
    Trzymam kciuki za dalsze ćwiczenia
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w tej sukience! :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna sukienka, gdzie ją kupiłaś? Życzę dobrej zabawy!

    anonymouspugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam za dwa tygodnie półmetek, a tydzień później moją osiemnastkę, więc nie wiem jak ja wyrobię z sukienkami, bo wszystkie musze kupić :( Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na półmetek pożycz sukienkę od koleżanki ;)
      Możemy obserwować ;p

      Usuń
  8. Śliczna sukienka *-* Ja studniówkę będę miała dopiero za parę lat ;D
    Mój blog ♥ Zaobserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech, już się nie mogę doczekać mojej studniówki... ale do niej jeszcze trochę czasu ;) miłej zabawy, sukienka naprawdę śliczna :)

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sukienka jest taka piękna *.*

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku piękna ta sukienka. Ja proponuje ubrać te skarpetki zamiast butów :D A tak serio może poszukaj jakiś butów trochę niższych a po polonezie zmienisz na baletki? :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah może skarpetki to najlepsze wyjście, bo przynajmniej ich nie zgubie jak koleżanka znów bedzie mnie deptać podczas poloneza :D

      Usuń
  12. Ładna sukienka. Ja mam studniowke wlasnie dzis! Wszystko gotowe , czekam na fryzjerke wlasnie i juz sie nie moge doczekac studniowkowej zabawy!^^ sukienke bedziesz mogla zobaczyc niebawem na moim blogu :) udanej studniowki Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka :) Jeśli masz się czuć źle na obcasach, to naprawdę lepiej ubierz balerinki ;)
    Ja swoją studniówkę już miałam i po paru godzinach prawie każda dziewczyna przebrała buty na te bardziej wygodne ;)
    No, ale poloneza tańczyłam na niskich koturnach.
    Wynikiem z próbnej matury się nie przejmuj. Ja z próbnej miałam chyba 54 a później wyszłam na 90. Trochę się pouczysz i będzie tylko lepiej;)
    Zapraszam na bloga.


    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz :) Ładny wygląd bloga:) ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna sukienka!
    zapraszam na nowy rozdział http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka jest bardzo ladna!

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna sukienka
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna sukienka :) Ja miałam srebrną :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna sukienka i uważam, że studniówka to wyjątkowy czas, więc trzeba się dobrze przygotowac. Ja mam jeszcze baaardzo dużo czasu do tego momentu XD
    Zapraszam: http://neversaynever171.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna ta "nowa" sukienka;) Do mojej studniówki jeszcze daleko, ale chętnie czytam takie posty:)
    Pozdrawiam:*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. O! Wyglądasz bardzo ślicznie. Moja mama kiedyś też nie miała partnera na studniówkę i z koleżanką czaiły się na różnych facetów w mieście. W końcu wyczaiły jakiegoś, przedstawiły mu całą sytuację i poszedł na tą studniówkę XD także, można iść z jakimś kompletnie odstrzelonym gościem, ale nie to się przecież liczy :D
    U mnie matura co prawda "dopiero" za rok, ale już czuję zewsząd presję. Cholera ogarnia z matematyką, marzę, żeby wypaść na próbnych tak jak Ty! Przynajmniej zdajesz :D
    A ćwiczenia bardzo dobre, świetnie działają na poczucie własnej wartości..
    Co do dwóch sukienek to trochę zaszalałaś! :D Ta druga jednak bardziej mi się podoba, na serio będziesz wyglądać jak księżniczka haha
    Bardzo ładne zdjęcia i ogólnie, blog prezentuje się estetycznie. Podoba mi się c;
    Pozdrawiam,
    http://hunulv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały wyglad bloga ! Świetny post !
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak sukienki się znalazły to i partner się znajdzie! :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne te sukienki, bardzo dobry wybór, ja swoją studniówkę miała już 2 lata temu, udanej zabawy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne sukienki, jednakże do mnie pasuje bardziej ta druga! :D Ja będę miała studniówkę za jakieś 3,5 roku więc jeszcze troszkę :D
    Buziaki :* NOWYPOSTNAZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne sukienki
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ćwicz dalej, staraj się, aby to stało się twoją rutyną. Przynajmniej 10-15 min dziennie. Samopoczucie lepsze gwarantowane :) Sukienka na studniówkę - WOW! Śliczna! Księżniczka <3

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna jest ta pierwsza sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi od studniówki zostało jeszcze sporo czasu. Muszę jednak powiedzieć, że Twoja sukienka jest naprawdę śliczna. Mam nadzieję, że Twoja studniówka będzie udana i będziesz miała co wspominać. Pozdrawiam.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ahhh jak ja bym chciała miec jeszcze raz studniówkę ! Moja była niestety rok temu :( Sukieneczki śliczne , pozdrawiam gorąco i jeśli zechcesz zapraszam do siebie ;)
    www.dayliney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Obie sukienki bardzo ładne, ale skarpetki skradły moje serce! ;)
    Mam nadzieje, że dobrze się bawiłaś? :) + Też ćwiczę i mocno wspieram każdą zmobilizowaną osóbkę i stąd moje pytanie - masz jakiś cel czy po prostu robisz to, bo chcesz? :)
    Trzymaj się!
    http://princess-diaries-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts