Dwie strony medalu .

06:05

Tyle ile jest ludzi na świecie, tyle jest charakterów . Każdy z nas jest inny - wyjątkowy . Dzielimy się na wiele grup . Jedni są biedni, drudzy bogaci, niektórzy kradną, inni natomiast oddaliby cały swój majątek, aby komuś pomóc . W swoim życiu nie raz natkniemy się również na mordercę, szantażystę, czy innych takich . Jednak czy takich ludzi od razu należy skreślić ? Nie, gdyż każdy, nawet ten najgorszy ma w sobie coś dobrego ...



Mając te 18 lat sporo już przeszłam . Poznałam wiele osób, wiele też wycierpiałam przez niektóre z nich . Nie raz przeszłam przez piekło . Czasami chciałam komuś zrobić krzywdę i zdarzało się, że ją zrobiłam, ale to nie znaczy, że nie potrafię być dobra . Wiele osób ocenia mnie, nie zamieniając ze mną nawet jednego zdania . Dla większości jestem chamska, wulgarna i agresywna . Niektórzy też wzorując się stereotypem uważają, że jestem fałszywa . Często słyszę: "rude to fałszywe" . Nawet jeśli ktoś mówi to w żartach, to w pewnym stopniu i tak mnie tym dotyka i rani . Idąc do klasy mundurowej byłam pewna siebie . Wiedziałam, że mogę wiele wytrwać . Większość osób zastraszałam, gdy coś mi nie odpowiadało lub gdy ktoś mi się sprzeciwił . Byłam świadoma, że ludzie się mnie boją i ... wykorzystywałam to . Nie raz zdarzało się uderzyć kogoś, bo mi "podpadł" . Szczerze powiedziawszy to nadal zostało we mnie coś z tamtej osoby, którą byłam . Wciąż umiem wykorzystać swoją przewagę nad inną osobą ... i chętnie niektórych bym po prostu zabiła .




Pomimo tego kto jakie ma zdanie na mój temat, moi znajomi wiedzą kim tak naprawdę jestem . Tylko kilka osób wie, co mnie drażni, co doprowadza do łez i jak w danej chwili się czuję . Tylko nieliczne osoby wiedzą jak bardzo jestem krucha w środku . Mimo ogromu wad, mam też kilka ważnych zalet, które czynią mnie lepszym człowiekiem . Nie mogę przejść obojętnie obok bólu innej osoby i muszę za wszelką cenę jej pomóc lub chociaż pocieszyć . Z każdym jestem szczera, nawet jeśli moja szczerość kogoś zaboli . Potrafię też wiernie kochać jedną osobę przez całe życie, choć przez to obrywam po łbie i sama siebie wykańczam ...

"Może i nie jestem taka, jaka chciałbyś abym była, czasem jestem ... jestem próżna i potrafię być niemiła, często zmienna jak pogoda i za bardzo pewna siebie, ale przecież to nie powód, aby dzisiaj stracić Ciebie."

Z chłopakiem kiedyś było pięknie ... teraz się nie znamy . Przez kilka zbyt ostrych słów nie potrafię już nikomu zaufać . Pech chciał, że miłość mnie zniszczyła . Na szczęście są jeszcze osoby, zwane "przyjaciółmi" i to dzięki nim jakoś jeszcze funkcjonuję ♥





Podsumowując ... jak widzicie jestem taka, a nie inna . Nie wierzę w miłość, cenię przyjaźń, potrafię komuś dać w twarz, gdy czuję się bezradna i zraniona . Czasami czuję się jakby we mnie były 2 różne osoby ... Życie dało mi kopa i przez to jestem zamknięta w sobie, ale może trochę dorosłam . Nie wiem, czy chcielibyście mnie poznać bliżej, czy chcielibyście mieć taką koleżankę, lecz na pewno niektórzy są do mnie podobni . Ale czy nasz sposób bycia i charakter sprawia, że jesteśmy gorsi ? Nie . Pamiętajcie, że zawsze warto dać komuś szansę ( nawet i nie jedną ) i nie należy oceniać nikogo po okładce ; )



A jakie Wy macie zdanie na ten temat ? Chcielibyście poznać taką osobę jak ja ? ; )
Piszcie szczerze w komentarzach . Byłabym również wdzięczna, gdyby ktoś pomógł mi zmienić wygląd bloga . Jest tu ktoś, kto się na tym zna i chętnie pomoże ?

You Might Also Like

38 komentarze

  1. Piszesz w bardzo ciekawy sposób, podoba mi się to :)
    A co do "rude to fałszywe" , nie lubię takiego gadania. Stereotypy mnie wkurzają.

    Obserwuje :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ciekawe posty !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała Cie poznać ;D
    Fajne masz że chodzisz do szkoły mundurowej też kiedyś planowałam ale zmieniłam zdanie ;D
    A co do miłości to istnieje :D Tylko trzeba trafić na tą jedyną osobe :)
    To zdjęcie z Twoim byłym ?;) powinnaś je pousuwać i wszystko co z nim związane i zapomnieć ;* wiem że to ciężkie bo sama kiedyś miałam podobnie ;) ale potem gdy już nie miałam nic co by tą osobę przypominało zaczynało być co raz lepiej :D
    powodzenia :) i wyrzuć go z głowy !;d
    dasz rade ;)
    grlfashion.blogspot.com
    Jesteś młoda wiec się nie przejmuj ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe, że chciałabyś mnie poznać . Ja co do tego nie widzę przeciwskazań ;) A co do zdjęcia to tak - to z moim byłym, ale jakoś nie potrafię się pozbyć tego jak i innych zdjęć :(

      Usuń
    2. Wlasnie i ogladasz je i sie dołujesz ;) ja tak kiedys czytalam rozmowy z takim jednym . Dopiero jak znalazl sb inna to tak jakbym dostala z liscia w twarz;) i sie ogarnelam i usunelam wszystko i juz jest dobrze ;) a ile juz minelo czasu od rozstania?

      Usuń
    3. Ja nawet gdy widzę go z inną (ponoć koleżanką) to i tak nie mogę zapomnieć . Ciągle cofam się do tego co było kiedyś . Przepłakałam pół nocy, bo uświadomiłam sobie, że tym razem nie spędzę z nim sylwestra ;( Od rozstania minęło 9 miesięcy ..

      Usuń
    4. Ojej:( to sporo juz minelo :( najgorsze ze jeszcze go widujesz bo tak jest napewno gorzej :( moze dla zabawy zacznij ogladac sb innych chlopakow;) wiem ze to latwo sie mowi ;/ gorzej zrobic ;/ w nocy najlatwiej sie mysli wiem cos o tym ;) ale pierwszym etapem bedzie usuniecie tych zdjec jak sie odwazysz to bedzie potem co raz lepiej . Na poczatku bedziesz sie na siebie wsciekac ze nie masz juz jak go wspominac . Ale to minie ;) pamietaj ze jest duzo fajniejszych ale musisz zaczac ich zauwazac ;) a ile razem byliscie ?

      Usuń
    5. Tylko że ja nie chcę innych . Miałam innego i to na nic, bo myślałam o tamtym ;( Byliśmy razem ok. rok i 3 miesiące ..

      Usuń
    6. Oo to sie na maksa zakochalas ;/ zycie jesst okrutne ;/ chyba pozostaje Ci tylko czekanie ;* az czas uleczy rany :/

      Usuń
    7. Tylko że to czekanie jest najgorsze i wgl nie pomaga :(

      Usuń
    8. Bo wiesz :) musisz sama chcieć o nim zapomnieć :) a tego nie chcesz i próbujesz go zostawić w swoich myślach i wgl ;) ale rozumiem Cb sama chyba bym tak robiła, bo człowiek się przyzwyczaja ;) mogłabyś go ewentualnie znienawidzić ale też nie wiem czy masz jakieś konkretne powody :) albo zapomnieć o wszystkich chłopakach zacząć skupiać się na sb :D dbać o siebie.. i pokazać mu ze bez niego radzisz sb swietnie ;d

      Usuń
    9. Próbuje :) Dziękuję Ci za wszystko ;*

      Usuń
    10. Nie ma sprawy ;) i trzymaj sie ;*

      Usuń
  4. Ja kiedyś była bardzo łatwowierna, jednak teraz tak naprawdę nikou do końca nie potrafię zaufać. ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo wartościowe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie napisane, ja nie rozumiem, jak można kogoś oceniać np. po kolorze skóry itp. :)
    dzięki za kliki :D
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętaj, ze agresja niczego nie załatwia. Kiedyś sama zachowywałam się podobnie na szczęście udało m się to zwalczyć. Wiem ,ze cierpisz po rozstaniu i życzę Ci żebyś w końcu spotkała kogoś, kto pozwoli Ci znowu uwierzyć w miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. warto dać komuś drugą szanse
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy z nas jest wyjątkowy. Twierdzę,że można komuś dać DRUGĄ szansę, co innego SETNĄ. Jestem trochę na tym punkcie przewrażliwiona, ponieważ dużo osób dostało ode mnie za dużo szans.

    Obserwuję i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet najgorszy bandyta może zmienić się w kogoś dobrego, więc na pewno nie warto od razu kogoś skreślać. :)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam sie, kazdy zasługuje na drugą szanse i kazdy ma w sobie cos dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. za mundurem chłopy sznurem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post! Zapraszam również do siebie, możemy się zaobserwować i wpadać do siebie częśćiej ;)
    www.killukitty.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam 20 lat i swoje w zyciu tez przeszlam. Chyba przez to co przeszlam najbardziej zdruzgotaly mnie te slowa: "Nie raz zdarzało się uderzyć kogoś, bo mi "podpadł" . " - stalam z drugiej strony. Bylo ciezko ale postanowilam, ze nigdy wiecej na to nie pozwole. Zrobila to osoba, ktora kochalam. Nie umialam sie rozstac. Zwiazki i milosc przestaly dla mnie istniec. Teraz wiem, ze to byla glupota. Nie pamietam tamtych chwil, a bylo to ponaad 4 lata temu. mimo bolu ciezko bylo zapomniec. Wiem tylko jedno, nigdy nie bede tak slaba. Nigdy nie pozwole sobie, zeby ktos podniosl na mnie reke. Od 3 lat jestem z fantastycznym chlopakiem. Grunt to dobrze ulokowac swoje uczucia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama widze jak sie zmienilam. Kazda ciezka sytuacja zmienia czlowieka. Wystarczy chciec miec lepsze zycie :) Najwazniejsze to zyc w zgodzie ze swoim sumieniem.

      Usuń
    2. Sama widze jak sie zmienilam. Kazda ciezka sytuacja zmienia czlowieka. Wystarczy chciec miec lepsze zycie :) Najwazniejsze to zyc w zgodzie ze swoim sumieniem.

      Usuń
  15. Ja mam 20 lat i swoje w zyciu tez przeszlam. Chyba przez to co przeszlam najbardziej zdruzgotaly mnie te slowa: "Nie raz zdarzało się uderzyć kogoś, bo mi "podpadł" . " - stalam z drugiej strony. Bylo ciezko ale postanowilam, ze nigdy wiecej na to nie pozwole. Zrobila to osoba, ktora kochalam. Nie umialam sie rozstac. Zwiazki i milosc przestaly dla mnie istniec. Teraz wiem, ze to byla glupota. Nie pamietam tamtych chwil, a bylo to ponaad 4 lata temu. mimo bolu ciezko bylo zapomniec. Wiem tylko jedno, nigdy nie bede tak slaba. Nigdy nie pozwole sobie, zeby ktos podniosl na mnie reke. Od 3 lat jestem z fantastycznym chlopakiem. Grunt to dobrze ulokowac swoje uczucia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jestem chamska dla tych, którzy są dla mnie i tyle:) ja mam 25 lat i w życiu tez wiele niestety przeszłam, choć są osoby, które mają gorzej. Ale każdy człowiek inaczej znosi ból i cierpienie.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już prawie w ogólnie nikomu nie ufam, tylko moim przyjaciółkom.
    Nikt nie powinien się przejmować tym co ludzie o nim mówią . Ludzie i tak będą gadać,a najważniejsze to to co myślą o nas osoby dla nas ważne :)
    Bardzo fany post :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Czas podnieść się na duchu i pozbierać "do kupy", na nowo odbudować siebie i całkiem zamknąć tamten rozdział. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. każdy z nas jest w jakimś stopniu wyjątkowy ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciężko znaleźć takiego przyjaciele od serca :) Wiem coś o tym, ale wyjątki się zdarzają :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj no zgadzam się, w każdym jest coś dobrego, jednak nie ważne ile dobrych rzeczy możesz zrobić, ludzie i tak zauważą i zapamiętają tylko te złe :P
    Dobrze, że masz przynajmniej wiernych przyjaciół, o takich też teraz ciężko ;D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciężko znaleźć takiego przyjaciela :)
    Super piszesz
    Pozdrawiam :*
    Zapraszam do mnie -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że jesteś szczera, ja kiedyś miałam z tym problem - nie zawsze mówiłam prawdę, bo nie chciałam zranić drugiej osoby. Szkoda, że z powodu jednego chłopaka przestałaś wierzyć w miłość, ale życzę Ci, żebyś spotkała kiedyś w swoim życiu kogoś, kto sprawi, że znowu w nią uwierzysz :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uważam, że każdemu powinno dać się szanse.

    http://anonym-bloog.blogspot.com/ <---- zapraszam obs-obs :))

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy blog ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;p
    jeśli Ci się u Mnie spodoba-zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts