Nowy rozdział ..

02:19

Witajcie !

Wiem, że obiecałam Wam w tym poście dalszą fotorelację z pielgrzymki, ale odwiedzając Wasze blogi praktycznie wszędzie widziałam wpis dotyczący Halloween . Przyznam szczerze, że po kilku takich postach miałam już dość . Nie popieram tego "święta", nie lubię
go i nigdy nie przyszło mi do głowy, żeby tego dnia przebrać się za jakiegoś potwora . U mnie w okolicy nie ma takiego zwyczaju i nikt tak nie robi . Natomiast chciałam Wam dzisiaj troszkę napomknąć o innym, o wiele ważniejszym dniu ... Wszystkich Świętych .



Nie zapomnijcie o tym dniu ! Nie zapomnijcie o zmarłych, bo to Wasi przodkowie i to dzięki nim żyjemy . Oczywiście o zmarłych należy pamiętać nie tylko w ten jeden dzień, ale cały czas, lecz teraz jest to wyjątkowy dzień i należy okazać im szacunek . Pamiętacie o swoich urodzinach, imieninach itp, więc pamiętajcie i o nich, bo kiedyś ktoś może zapomnieć o Was ...



Wraz z dzisiejszym dniem zmieniło się chyba całe moje życie . Zaczęłam nowy rozdział . Zostawiłam za sobą bolesną przeszłość, postawiłam krok na przód . Powiedziałam swojemu byłemu, że wciąż go kocham . Ulżyło mi, naprawdę . Czy to coś dało ? Nie ... powiedział, że mnie nie kocha .




W sumie sama nie wiem czego tak naprawdę się spodziewałam . Ostatnie "przypadkowe" spotkanie dało mi do myślenia . Pomogło poukładać niektóre sprawy . Poczułam wewnętrzne ciepło, gdy złapał mnie za rękę ...


` zanim odejdę, nim odejdę stąd, chwyć za rękę mnie ... złap za rękę mą . `



Dzisiaj odeszłam ... wyznałam prawdę, zablokowałam na fb, zerwałam kontakt, nie dałam dojść do słowa, zrobiłam coś wbrew sercu . Tak będzie lepiej . Lecz czy oby na pewno ? Czas pokaże ...


` nie moja wina, że kolejna łza spływa, to tylko to co jest w środku . to takie serduszko ... biło dla Ciebie od początku . teraz ? i tak Cię to nie obchodzi ... `



Przynajmniej doszłam do wniosku, że nie warto walczyć . Jeśli komuś na mnie zależy, to będzie ... pomimo wszystko . Ciekawi mnie tylko jak niektórzy zareagowali by, widząc klepsydrę z moim nazwiskiem .



Tymczasem uciekam, bo źle się czuje . Gorąca czekolada, kocyk i dobra książka, to coś dla mnie ...

Idealna książka na dzisiejsze samopoczucie .

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Ej no ! Nie załamuj się ! :*
    Ja widzę że jesteś bardzo mądrą dziewczyną ;)
    A jak to mówią "tego kwiatu jest pół światu " :)
    Nie przejmuj się bo trafi Ci się fajniejszy i ja Ci to gwarantuje :)
    W sumie to trochę mnie przeraziłaś :O ostatnimi fragmentami :)
    Nawet tak nie myśl :> Zbieraj się do kupy i głowa do góry :*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma się czym przejmować, jak nie ten, będzie kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy z nas przeżył kiedyś zawód miłosny.Kiedy mój związek rozpadł się po 4 wspólnych latach wpadłam w czarną rozpacz, ale od półtorej roku jestem z kimś kto NAPRAWDĘ mnie kocha i ciesze się z tego ,że tamto się skończyło! Nie napisze Ci, żebyś się nie przejmowała bo rozstania nie są łatwe, ale czas leczy rany i sama się o tym przekonasz. Głowa do góry!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś wartościową dziewczyną, nie warto jest o niego walczyć, skoro tego nie docenił. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawa za odwagę, jak to mówią lepiej żałować, że się coś zrobiło niż nie spróbowało. Przynajmniej wiesz już na czym stoisz, a o tym dupku, który Cię nie docenił, po prostu zapomnij :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hello dear , your blog is beautiful and your posts are really interesting !!!
    would you like to follow each other ? follow me and I will follow immediately .
    see you soon
    kisses
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko się ułoży z czasem, czas leczy rany pamiętaj. Każda z nas musi przez to przejść..niestety. Wiem, że to trudne ale zapomnij, nie był tego wart.

    http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś się kończy, coś zaczyna. Nie warto się łamać. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie mogę z wieloma rzeczami się pogodzić, momentami się łamie, ale głowa do góry, otrzyj oczy, popraw koronę i idź dalej przed siebie! :)

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo szczery post, świetnie piszesz :) będziemy wpadać tu częściej
    liczę, ze zajrzysz też do nas: http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moze dobrze ze tak sie stało. Coś zamykamy - coś otwieramy, zyjemy przede wszystkim. Całe zycie przed Toba:)

    zapraszam na blog : twoimioczami.blogspot.com - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę ci znalezienia szczęścia w życiu i głowa do góry :* wszystko z czasem samo się ułoży, a przeszłość oddziel wielkim murem i staraj się nie wracać do tego :*

    http://filligranowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś się kończy, coś się zaczyna. W Twoim życiu nowy rozdział, wykorzystaj to :)

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej! Gratuluję odwagi, że porafiłaś mu to powiedzieć...
    Ja bym nie potrafiła, a niedługo rok jak zerwaliśmy... Trzymaj się...Pozdrawiam
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog ;)
    obserwacja za obserwacje?
    http://dominikadabek96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma czym się przejmować!
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie będę cię tu pocieszać, że to tylko chłopak, bo sama musisz z tego wyjść i zacząć optymistycznie na to patrzeć ;) Jedyne czym mogę cię pocieszyć to to, że niedługo święta ;>
    Ważne, że to z siebie wyrzuciłaś ;) Trzymaj się cieplutko!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. halloween to nie polskie święto, ale osobiście nic do niego nie mam, chociaż nie obchodziłam w tym roku :P.
    A co do chłopaka... nigdzie nie dostrzegałam ile masz lat, ale wyglądasz na młodą osóbkę :). Kochana, facet, który Cię nie kocha nie jest Ciebie wart! Nie możesz zadręczać się tym, pomyśl, że całe życie przed Tobą i nie jednemu jeszcze zawrócisz w głowie :). Ja, kiedy zerwałam z ostatnim chłopakiem, pomyślałam sobie "nawet siłą! nie chcę żadnego już" i śmiałam się, że będę starą panną z kotami :D, a jak na złość nagle pojawiało się multum adoratorów (bo ich nie chciałam!), a przypadkiem poznałam miłość mojego życia :). Także nie blokuj się kimś, kto nie jest dla Ciebie :). Powodzenia i głowa do góry :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uważam, że wszystkie święta mają plusy i minusy, a kościół jak to kościół musi walczyć o swoje :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również nie obchodzę helloween, ale Wszystkich Świętych. Uważam, że jest to bardzo ważny czas, w czasie którego powinniśmy się skupić na osobach które odeszły. Pozdrawiam :)

    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mądry post! Wszyscy tylko o tym Halloween... A co z polskimi świętami? Mieszkamy, gdzie mieszkamy, więc wypadałoby promować nasze narodowe uroczystości.. :)
    hey-i-am-ann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Również nie obchodzę Halloween, jedyna namiastka to charakteryzacje jakie wykonuję :)
    Trzymaj się ciepło :)

    Obserwuję !
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Samo Halloween to dla mnie po prostu okazja do zabawy :) nie ma nic wspólnego z 01. i 02. listopada ;) no i głowa do góry, tego kwiatu to pół światu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma co sie przejmować, wszystko sie ułoży z czasem :) wylewać łez nie ma co! usmiech mała! :*

    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts