Zakopane ♥

12:05

Hej ; )

Obiecałam pełną fotorelację z całej pielgrzymki maturzystów, także dzisiaj przychodzę do Was z wpisem z drugiego dnia, czyli z Zakopanego ; )


Według mnie Zakopane to jedno z najpiękniejszych miejsc w Polsce . Tamte widoki, klimat, czyste, górskie powietrze to zdecydowanie coś dla mnie . Będąc w tamtym miejscu naprawdę odpoczęłam i oderwałam się od szarej rzeczywistości . Niestety minusem było to, że nasza przewodniczka nie zgodziła się nas wziąć nad Morskie Oko, bo ponoć pogoda była zła i nic byśmy nie zobaczyli . W zamian za to zabrała nas do Doliny Kościeliskiej, a potem na Krupówki . Zdecydowanie wolałam iść nad Morskie Oko, bo nigdy tam nie byłam, ale przecież kłócić się nie będę . Jak dla mnie ciągły marsz po prostej drodze był trochę nudny, choć potem na 30 min przewodniczka zabrała nas na szlak dosłownie po samych kamieniach . Sami zobaczcie jakie były widoki ...









Jednak najważniejsze było to, że byłam ze swoimi dziewczynkami ♥ To dzięki Nim, ten wyjazd był udany ♥



No i oczywiście nie może też zabraknąć zdjęcia z najważniejszą osobą ! ♥

Najlepszy profesor ever ♥

Już nie przedłużając ... chciałabym Wam bardzo podziękować za masę przemiłych komentarzy pod ostatnim wpisem . Jesteście cudowni . Naprawdę nie wiecie jak bardzo podnieśliście mnie na duchu, dziękuję ♥ Chciałabym również zmienić wygląd bloga, ale nie wiem jak . Czy jest tu ktoś, kto się na tym zna i chętnie pomoże ? Piszcie w komentarzach . A już niebawem ostatni "pielgrzymkowy" post, tym razem z Częstochowy :D

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Piękne zdjęcia ^^ jak zawsze :D
    http://grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam Zakopane, dawno tam nie byłam :/
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakopane jest piękne, ale chyba mimo wszystko wolę Karpacz ;)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakopane jest naprawę śliczne :D
    Bardzo fajne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: http://natoosblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż sama mam ochotę pojechać do zakopanego :( piękne zdjęcia ;) Pozdrawiam!
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, nigdy tak nie byłam. Obserwujemy?
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Udało mi się raz odwiedzić Zakopane, wywarło na mnie tak niesamowite wrażenie, że obiecałam sobie, że kiedyś tam wrócę. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. o jak fajniutko :) bardzo lubię nasze góry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są na prawdę wspaniałe :D Jeny, w Zakopanym byłam pierwszy i ostatni jak do tej pory raz jakoś 4 lata temu :) Chciałabym tam kiedyś wrócić :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne zdjęcia, widać że wycieczka się udała :)
    zapraszam do mnie na konkurs, gdzie można wygrać wymarzoną torebkę oraz Giveaway od dresslink
    Czy mogę prosić o klik w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. góry!... <3 chętnie bym je w końcu kiedyś zobaczyła!

    pozdrawiam

    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia z sobą przywiozłaś! :* Też miałam okazję tam być, ale Morskiego Oka też nie zaliczyłam bo zrobiła się brzydka pogoda (choć byłam w lato!) :( Więc znam ten ból, bo podobno jest tam cudownie :) Pozdrawiam cieplutko i życzę jeszcze większej ilości takich fajnych wycieczek :)

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia! Musiałaś faktycznie cudownie spędzić tam czas :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. Musisz następnym razem koniecznie wybrać się nad Morskie Oko. Jest tam przepięknie :) Ja również uważam Zakopane za jedno z piękniejszych miejsc w Polsce :)

    http://senhoraelegante.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakopane zdecydowanie znajduję się w czołówce najpiękniejszych miast Polski ;)
    http://jesteinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę,jeszcze jakoś nie miałam okazji być w Zakopanem,a chętnie bym się wybrała,bo zdjęcia są bardzo zachęcające ;)

    www.domilovess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts