Chwytaj chwile ♥

10:40

Hej Kochani ! ;*
 
Na początku bardzo chciałabym Wam podziękować za komentarze pod ostatnim postem . Dodaliście mi siły . Bez Was byłabym nikim . Założenie bloga, to chyba była moja najlepsza decyzja . Jesteście wspaniali i za wszystko serdecznie dziękuję ! To dzięki Wam i moim przyjaciółkom powoli wychodzę na prostą ♥
 
 
Jednak pomimo tego, że mam obok siebie cudowne osóbki, to czasami przypominam sobie o tych złych chwilach, które bolą i łapię doła . Wiem, że kilka osób chce mi pomóc, ale ich starania są i będą zbędne, dopóki ja sama nie zechcę sobie pomóc . Dlatego powiedziałam "dość" ! Muszę w końcu postawić maleńki kroczek na przód i nie oglądać się za siebie . Nie wiem tylko czy dam radę, ale chyba jestem na dobrej drodze . Póki co postanowiłam cieszyć się chociażby z najmniejszej rzeczy .
 
 
No i tutaj muszę się pochwalić ... egzamin na prawko zdany za drugim razem ! :D
 
 
W związku z tym tato postanowił mi kupić samochód . Tak, tak, tak ... mój własny, prywatny samochód i to już wkrótce . Teraz tylko trzeba odebrać prawko i powoli można zacząć się wozić :D
 
 
Mając samochód trzeba go też jakoś "utrzymać" . No i tutaj niesamowita niespodzianka ... napisała do mnie dziewczyna z propozycją pracy . Oczywiście wypytałam o wszystkie szczegóły i okazało się, że jak dla mnie może to być strzał w 10 . Na początku zarobki będą nie za wysokie, ale potem mam szansę na większe . W dodatku będę miała zapewnione darmowe szkolenia, a praca będzie częściej w domu, więc na pewno uda mi się pogodzić to ze szkołą i innymi obowiązkami . Na razie nie powiem Wam jaka to praca, ale trzymajcie kciuki, żeby mi się wszystko udało i żebym sobie bez problemu poradziła . Dzięki tej pracy, alimentom od ojca i stypendium ( tak, dostałam stypendium Prezesa Rady Ministrów, ale nie chciałam się chwalić :D ) będę mogła stanąć na nogi o własnych siłach i zacząć się usamodzielniać . Być może zarobię też na studia, jeśli dobrze pójdzie ; )
 
 
Jedyne co mnie martwi, to matura . W dodatku we wtorek i środę mam próbną, co trochę mnie przeraża, ale myślę, że dam radę . Mimo masy problemów, staram się myśleć o tym co w życiu robię dobrze i co udało mi się osiągnąć, a problemy staram się rzucić w kąt . Wy też potraficie to zrobić ! Nie marnujcie życia na zamartwianie się i płakanie w poduszkę ! Jesteście w stanie poradzić sobie z każdym problemem i jeśli nie sami, to macie mnie, a ja zawsze chętnie pomogę . Sama często upadam i na pewno jeszcze nie raz będę się tu "wypłakiwać", ale staram się jakoś pozbierać . To od Was czerpię siłę, a Wy możecie ją czerpać ode mnie . Jedyne co musimy zrobić to chwytać chwile, które są dla nas najcenniejsze i cieszyć się życiem ♥
 
 
Jeśli macie jakieś pytania lub chcecie porozmawiać to piszcie w komentarzach, bądź na asku, jeśli wolicie być anonimowi - ask.fm/wiktoria1997 .
 
A tymczasem ja nadal poszukuję sukienki na studniówkę i kogoś, kto pomoże mi zmienić design bloga . Ktoś chętny do pomocy ? ; )
 

You Might Also Like

30 komentarze

  1. No i brawo ;D i gratulacje prawka ;d ja tez za drugim zdalam ;d fajnie masz ja ciagle poszukuje pracy i chyba musze ruszyc w koncu dupe bo sama to do mnie nie przyjdzie niestety ;d kiedys znalam fajny sklep z sukienkami ale wylecial mi z glowy ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Moja praca o dziwo przyszła sama :D Jeśli sobie przypomnisz ten sklep, to daj znać ;)

      Usuń
    2. Wiem :D nelly.com :D można wyhaczyć fajnaą :D

      Usuń
    3. ojej :d rok temu były tańsze :D

      Usuń
    4. Dziękuję ;* Może jakąś znajdę ;)

      Usuń
  2. Gratulacje z zdania, ja dopiero będę zdawać praktykę za jakieś 2 tyg..
    Pozdrawiam i zapraszam http://rebelownlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętaj, że masz osoby, które ci pomogą! Też często łapią mnie depresyjne dni i jest ciężko, ale trzeba żyć dalej i chwytać chwile. Jak to mówią "śmierć stoi tuż za rogiem", nigdy nie wiemy kiedy to będzie nasz koniec, dlatego powinniśmy cieszyć się daną chwilą jakby to była nasza ostatnia...
    Gratuluję zdania na prawo jazdy!

    ducy-dusiaa.blogspot.com - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. czasami myśli się o tym co złe, ale po to są bliskie osoby, żeby wspierały i dawały nadzieję. Gratuluję zdania prawka!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje z calego serducha zadnia egzaminu na prawko! :3 Ja bede podchodzila do egzaminu jesli sie uda to w przyszlym roku jeszcze ani razu nie podchodzilam czasu nie mam xD Szczere gratualcje! :*

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;* Lepiej spróbuj podejść teraz, bo od nowego roku zmieniają się przepisy i są po prostu tragiczne ; //

      Usuń
  6. Gratuluję zdania ;) fajny post
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji (odwdziecze się tym samym )Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post, podoba mi się Twój blog, będę wpadać częściej :)
    Zapraszam do mnie na nowy post i do obserwacji- na pewno się odwdzięczę :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje! też będę za niedługo umawiać się na egzamin :-)
    Zapraszam na mojego bloga: http://flawles--s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje
    Super blog ;)
    Zapraszam do mnie :)
    Mój blog -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację ! Powodzenia na maturze :)
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, i powodzenia z maturą ;) Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu ^^ Anishia15.blogspot.com :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje zdania prawka bo teraz to nie łatwe patrzac na to co robia piesi na drodze
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję !
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Nowy rozdział - jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkie gratulacje!! Życzę powodzenia na maturze, będę trzymać kciuki ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie! gratuluje :)

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! ;)))
    blogbeznazwypenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje zdania prawka! ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje! niedługo i czas na mnie aby sie zapisac ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zdania! :)
    Ciężko było? Stresowałaś się bardzo?
    Ja już jestem po egzaminie teoretycznym, który udało się zdać za pierwszym, niestety praktyczny jeszcze przede mną i już bardzo się boję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Za pierwszym razem stres był, ale mniejszy niż za drugim . Na szczęście nie było aż tak źle . Trzymam kciuki, żebyś zdała ! ;*

      Usuń
  20. Zazdroszczę zdanego egzaminu, mnie też będzie to czekało :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts