Pielgrzymka maturzystów - Kraków ; )

10:41

Hej ; )

Dziś przychodzę do Was z obiecanym postem z pielgrzymki . Z racji, że trwała ona 3 dni ( 22-24.10), postanowiłam podzielić całość na trzy części, aby lepiej Wam się czytało, a mi pisało . Pierwsza część, czyli pierwszy dzień to Kraków .



Z Zamościa wyjechaliśmy o 4 rano . Sama już nawet nie pamiętam o której godzinie dojechaliśmy na miejsce . W każdym razie 4 h zwiedzaliśmy Kraków z przewodnikiem . Pierwszym punktem był pomnik smoka ...


Ponoć miał ziać ogniem, ale biedaczek zamókł :D


Potem udaliśmy się do Kościoła Mariackiego . Następnie na rynek główny i w inne ciekawe miejsca . Na szczęście pogoda dopisała i nie padało, więc sporo udało nam się zwiedzić . Zresztą zobaczcie sami ...
















Krakowska starówka zachwyciła mnie swoim pięknem, choć odniosłam wrażenie, że ludzie stamtąd są nieco inni niż moje otoczenie .








Niestety nie wszędzie mogłam robić zdjęcia . Ogólnie plan na ten dzień przedstawiał się tak ...



Zwiedzanie skończyliśmy ok. 14 . Potem 2 h czasu wolnego, czyli nie obyło się bez zdjęć z dziewczynami ♥






Spacerując przez te 2 h wpadłyśmy na jedno, dość śmieszne miejsce :D



Nie obyło się także bez drobnego przypału . Jak się okazało - po Krakowie chodzi wiele ciekawych postaci, m.in. "żółtek", przed którym uciekałam z Klaudią przez całą starówkę po tym, jak przestraszył nas, zachodząc od tyłu . Prawie dostałyśmy zawału, nie mówiąc o tym, że nie wiedziałyśmy potem jak wrócić w umówione miejsce :D

" Żółtek " taki groźny :D

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam . Jeśli spodobał Wam się post, to obserwujcie mnie uważnie, a już wkrótce druga część z Zakopanego :D

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Piękne zdjęcia. Nazwa restauracji mnie rozwaliła xD I ten "żółtek" c':

    ♠ queen-of-original.blogspot.com ♠

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś tez odwiedze Kraków ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam to miasto <mam wile wspomnień z niego aż szkoda że tak daleko mieszkam zazdroszczę że byłaś. Pozdrawiam cieplutko :*
    http://wybuchowa-kuchnia-karoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia :) Kraków piękne miasto

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :D szczególnie ostatnie ;D
    Uśmiechaj się częściej dziewczyno :D Ślicznie wyglądasz :D
    Zamość :D to bardzo niedaleko mnie ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie :) Kraków jest piękny !
    My mamy dopiero w nastepnym polroczu pielgrzymke dla maturzystow i to na jeden dzien :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne miasto Kraków :)

    http://diylaboca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kraków to chyba jedno z najładniejszych Polskich miast. Świetne zdjęcia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. coś szybko ta pielgrzymka maturzystów, my swoją mieliśmy mieć dopiero w marcu z tego co pamiętam :))
    Kraków piękne miasto! :) świetna fotorelacja ! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam do siebie, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. też mieliśmy pielgrzymkę maturzystów, ale do Częstochowy i na jeden dzień (dlatego nie pojechałam)^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym ja miała na jeden dzień to też bym nie pojechała :D

      Usuń
  11. Zawsze chcialam brac udzial w jakiejs pielgrzymce no ale nigdy mi sie nie udawalo :/ Fajny post :))

    Zapraszam!
    http://vframlii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem z okolic Krakowa, to piękne miasto! :)
    pozdrawiam, gabsstylee :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moją ulubioną częścią Krakowa jest Kazimierz :) ale niestety nie widzę, żebyście mieli okazję go zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. studniówka to piękny czas - spędzony razem z klasą:) Nie wiem w jakich gustujesz sukienkach, ja wiem jedno że jednak bym postawiła na długą sukienkę. Ma swój urok, i jednak wczesniej sukienki na studiówkach były dlugie i to pokazywało "prawdziwą polską studniówkę" :) troszke żałuję, ze sama miałam krótką. :) Napewno coś znajdziesz, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wolałabym krótką . Długie zdecydowanie nie są w moim stylu ;)

      Usuń
  15. Kraków jest piękny! Czekam na dalszą relację :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Kraków :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wycieczka po Krakowie to coś dla mnie! Uwielbiam to miasto :)
    Widać że świetnie się bawiłaś :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super. :)

    ZAPRASZAM NA KONKURS, DO WYGRANIA 120$ NA ZAKUPY!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  19. Super że wszytsko opisałaś na bloga i dodałaś zdjęcia :) Ostatni raz byłam w Krakowie rok temu, ale to tylko na 2 dni i nie zdążyłam wszytskiego zwiedzić :/
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia, Kraków jest piękny:)
    Zapraszam do mnie i klikania w linki Romwe! *KLIKNIJ*

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham Kraków *-*
    blogbeznazwypenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Do takiego Pubu to bym z chęcią poszła! :D
    Świetne zdjęcia widać, że bardzo dobrze się bawiłaś! <3 A to najważniejsze!
    Zapraszam do mnie na nowy post <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłam tylko 1 raz na pielgrzymce, ale średnio to pamiętam bo byłam malutka ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie byłam w Krakowie, czas to wreszcie nadrobić, zwłaszcza, że jest tam jedno związane z kulturą miejsce, które chciałabym odwiedzić :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts