` gdzie kończy się szczerość - zaczyna samotność ` + LBA .

08:34

Hej ; )

Długo nie mogłam się zabrać za napisanie kolejnego posta ( chyba dopada mnie brak weny ), dlatego postanowiłam, że wpisy będą pojawiać się mniej więcej co tydzień . Mam sporo obowiązków, nauki itp, więc nie zawsze znajdę czas na napisanie czegoś nowego . Jednakże chciałabym Wam powiedzieć, że dostałam 2 propozycje współpracy, a w tym jedną z dresslink ( co mnie bardzo zszokowało ) . Może i Was teraz zaskoczę, ale nie zastanawiałam się długo nad tym co zrobić i ... odrzuciłam propozycję . Dlaczego ? Bo mój blog nie jest o modzie, a ja piszę go dla przyjemności i uważam, że i tak za dużo bloggerek współpracuje z tą firmą . Także dziękuję za propozycję, ale ... nie .


Na zdjęciu efekt pracy z wujkiem, potwierdzający, że mój blog nie jest o modzie :D

W dzisiejszym poście postanowiłam podjąć temat szczerości . Według mnie jest to bardzo ważny temat i mam nadzieję, że Was nie zanudzę .



Każdy z nas ma gorsze chwile, bądź problemy, z którymi sobie nie radzi . W takich momentach bliskie nam osoby próbują nam pomóc . Lecz jak to zrobić, gdy nie jesteśmy wobec tych osób szczerzy i nie mówimy co naprawdę nas trapi ? W takiej sytuacji nie da się pomóc . Ja na ogół jestem zamknięta w sobie i od nikogo nie oczekuję pomocy, nie umiem nawet o nią poprosić, gdy jest naprawdę źle . Mimo, że jestem taka, to nie oznacza, że nie potrafię być szczera . Wiadomo, że jak każdej innej osobie, zdarzy mi się kogoś okłamać, ale staram się tego nie robić . Przez swoją szczerość straciłam już kilka osób, ale nadal uważam, że lepiej jest być z kimś szczerym i powiedzieć nawet najgorszą prawdę niż słodkie kłamstwo . Pisząc posty również jestem z Wami szczera, choć niekiedy mijam niektóre szczegóły z mojego życia, bo nie chcę, żeby moi wrogowie wiedzieli o mnie wszystko .






Tego samego oczekuję od swoich znajomych - szczerości . Bo co to za życie, przyjaźń, związek itd, jeśli nie ma szczerości ? Bez szczerości świat całkiem zszedłby "na psy" .
Niestety ostatnio zdarzają mi się dziwne sytuacje ... większość moich bliskich mnie olewa lub okłamuje i nie wiem czemu tak jest . Znów tracę wiarę w ludzi . Jedynie jedna z moich klasowych dziewczynek jest ze mną w 100% szczera . Dzięki niej zrozumiałam, że nie jestem w stanie każdemu pomóc .



Pamiętajcie, że szczerość jest jedną z największych zalet u człowieka . Nie bójcie się być szczerzy, nawet jeśli macie tym kogoś zranić .



Przechodząc do tematu LBA ...
Wczoraj dostałam nominację od http://fnaftowszystkocomam.blogspot.com/ za co bardzo dziękuję ;* Jednak z racji, iż raz już zrobiłam post z LBA, postanowiłam, że nie poświęcę na to odrębnego postu, lecz wybiorę sobie kilka pytań i odpowiem na nie teraz .

Więc zaczynamy ...


1. Masz zwierzę ?
- Tak . Mam 2 psy i 2 papużki . Nie wyobrażam sobie życia bez zwierzątek u swojego boku ♥

2. Wchodzisz na inne blogi ? Jak tak to na jakie i o czym ?
- To oczywiste, że wchodzę . Staram się być na bieżąco i odwiedzać Wasze blogi . Najczęściej odwiedzam te, które mam w obserwowanych oraz te, które zostawią u mnie komentarz . Nie potrafię jednym słowem odpowiedzieć o czym są te blogi, bo każda z nas pisze zupełnie o czym innym, ale przeglądam każdego bloga, na który zajrzę ; )

3. Ulubiony cytat jakiegoś youtubera ?
- Nie mam żadnego i przyznam szczerze, że nie zwracam uwagi na youtuberów i nawet nie znam tych najpopularniejszych . Jeżeli znajdę jakiś ciekawy dla mnie cytat, to jest on głównie z rapu, bądź jakiegoś filmu .


Nie nominuję żadnych blogów, bo już raz to zrobiłam, a wpis wyszedł dłuższy niż się spodziewałam i na pewno nie będzie Wam się chciało tyle czytać, a tym bardziej odpowiadać na pytania . Dziękuję jeszcze raz za nominację i zostawiam Was z robionymi dzisiaj pazurkami ; )


You Might Also Like

21 komentarze

  1. Masz rację lepsza jest najgorsza prawda niż najlepsze kłamstwo bo to niestety albo stety zawsze wychodzi na jaw :) piękne paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie paznokcie *o* Śliczne są!
    Bardzo fajnego bloga prowadzisz, podoba mi się.
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać w komentarzu ;3
    W wolnym czasie wpadnij też do mnie:
    http://my-fashion-stylee.blogspot.com

    ~ Ashley

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie ;D
    Masz racje szczerość jest bardzo ważna ;*
    Zdjęcia też fajne :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to "nie będzie Wam się chciało tyle czytać"?!
    Oczywiście, że wszystkim będzie się chciało, bo post jest super - ja zgadzam się z Tobą w 100% co do kwestii szczerości :)
    Dobrze, że odrzuciłaś propozycję współpracy, jeżeli nie czujesz się na siłach robienia postów modowych :)
    No i śliczne pazurki! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;*
      Od razu dzięki Tobie pojawił mi się uśmiech na twarzy ;*

      Usuń
    2. To jak to wcześniej go nie było?
      Misja na jutro: uśmiechać się cały dzień! :)
      Może jeden dodatkowy obserwator pomoże? :D

      Usuń
    3. Kochana jesteś, dziękuję ;*
      Ja również obserwuje :D

      Usuń
  6. Szczerość jest najlepszą cechą! Uważam,że lepiej jest być szczerą do bólu niż zakłamaną ;c
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. brak weny zdarza się i mi :P ale z czasem jakoś się inspiruje otoczeniem i przechodzi :P
    co do szczerości to żałuję, że w naszych czasach jest z tym taki problem. Zdążysz komuś zaufać, a gdy potrzebujesz dobrej rady i czyjejś obecności to nagle okazuje się że nie masz nikogo, bo to wszystko było udawane...
    Dlatego staram się być szczerą z innymi, oczekuję też, że dostanę to w zamian a mimo, że wciąż tego z każdej strony brakuje, bo każdy woli obgadywać za plecami, to nie warto zniżać się do takiego poziomu :P
    fajne lba ^^
    +ZAOBSERWOWAŁAM ♥ w wolnej chwili wpadnij i do mnie, może też Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? :*

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja wena też uciekała, ale zawzięłam się i będę pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem ostatnio aż za bardzo szczera, czasami lepiej się zamknąć i nic nie mówić. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo dobrze przemyślane posty ;)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerość wśród najbliższych jest ważna, chociaż bywają przypadki utajonej prawdy która jest w dobrej wierze i przynosi dobre rezultaty. Mimo wszystko, to dosyć delikatny temat /M

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne paznokcie!
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts