Najgorszym więzieniem jest przeszłość .

03:21

Każdy z nas ma jakieś wspomnienia z przeszłości, zarówno te dobre, jak i te złe . Wspomnienia nie są niczym złym, to coś, co będzie nam towarzyszyć do końca życia . Lecz czy to na pewno dobrze ? Otóż nie zawsze ...



Ja jestem bardzo pamiętliwą osobą . Pamiętam wszystkie dobre i złe chwile . Wiele rzeczy potrafię wybaczyć, ale nie zapomnieć . Dużo osób mnie zraniło, a zwłaszcza jedna . Wybaczyć, wybaczyłam, ale nie zapomniałam . Wciąż pamiętam te bolesne chwile i nie mogę o nich zapomnieć, przez co nie mogę postawić następnego kroku do przodu . Jak sobie z tym poradzić ? Jak walczyć z bolesną przeszłością ? Jak zostawić to wszystko w tyle i iść na przód ? Nie wiem ... Czuję na nogach ogromne kajdany, które nie pozwalają mi postawić choć najmniejszego kroku do przodu, a zamiast tego cofają mnie do przeszłości, która coraz bardziej boli . Wiem, że powracanie do tego nic nie zmieni, ale jak to zakończyć ? Co zrobić, gdy ciągle ktoś zostawia w naszej psychice bolesny ślad ?



W piątek K. mnie olała z błahego powodu, dziękuję . Nie zapomnę jej tego, bo ta sprawa była dla mnie ważna, a jako moja koleżanka nie wspierała mnie . Kolejny raz się przejechałam na tej samej osobie ...

Wczoraj mama zorganizowała mi 18 w domu, dla rodziny . Umówiłam się z A., że też przyjdzie i co ? ... stajnia okazała się ważniejsza, jakby nie można było choć raz zrezygnować i przyjść na urodziny do koleżanki, dzięki . Może to i błahy powód, ale bardzo się wkurzyłam . Nie zapomnę tego, bo to też w jakiś sposób odcisnęło mi się na psychice . Mimo wszystko wieczór był udany ; )



Jak się okazuje, nie wszystkie wspomnienia muszą być złe . Spędzony czas z niektórymi osobami wspominam bardzo miło ♥

Ale co z tymi złymi ? Jak uwolnić się od więzienia przeszłości ? Może Wy macie jakieś sposoby żeby sobie z tym poradzić .




Odbiegając od tematu ... w ostatnim poście spodobał Wam się wzorek pszczółki na paznokciach, więc chciałabym Wam pokazać jak prezentuje się on u mnie . Nie jest perfekcyjny, ale nie jest też najgorszy . Jego wykonanie zajęło mi aż 2 h .



Na koniec pozostawiam Was z wzorkiem robionym dzisiaj, a jest to moja własna inwencja twórcza :D





You Might Also Like

29 komentarze

  1. Właśnie to chyba największy problem ;) że jesteśmy tak pamiętliwi zwłaszcza do tych złych chwil :/ sama wiem to na swoim przykładzie ;)
    Jedynym wyjściem jest olać to co złe i zapomnieć, szkoda, że tylko łatwo się to mówi ;) Sama przejechałam się na wielu osobach i w sumie nie mam żadnej przyjaciółki już, bo kontakt po szkole sie urwał ;) Może na studiach to sie zmieni ;)
    Wszystkiego najlepszego Ci życzę i abyś się nie przejmowała ;*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione sto lat ;) Śliczne paznokcie ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak wiele osób nie zasługuje aby być w naszym życiu, a mimo wszystko i tak im na to pozwalamy.. Też jestem pamiętliwa, ale myślę, że czas goi rany i po jakimś czasie może wszystko tak po prostu ucieknie.
    Mam nadzieję, że spotkasz na swojej drodze osoby, które nigdy Cię nie zawiodą :)
    A i powodzenia w dorosłym życiu, spóźnione, ale wszystkiego najpiękniejszego oraz spełnienia wszystkich marzeń! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post! Zapraszam do mnie! Nowy post!
    - life-thath-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba każdy ma takie wspomniana o których chciał by zapomnieć :)
    co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz-zacznij i daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszny torcik :D
    zapraszam do mnie :*
    http://udecidedgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny tort aż mam ochotę na coś takiego <3
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/bielizna-od-zmysowa-kraina.html

    OdpowiedzUsuń
  8. przeszłość może często być czymś co zatrzymuje nas w miejscu i nie pozwala iść do przodu bezgranicznie ciesząc się każdym nowym dniem, potrafi powracać, narzucać refleksje, ale chyba najbardziej dopada wieczorami w formie retrospekcji..

    zapraszam do siebie, do komentowania do zaobserwowania jak się spodoba, odwdzięczam się :)
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też nie raz przejechałam się na ludziach :\
    Masz talent do paznokci!

    MELA BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to miłe co mówisz ;) Tak naprawdę to dopiero uczę się robić różne wzorki ;)

      Usuń
  10. Rozumiem przez co teraz przechodzisz. Niektóre wspomnienia są bolesne, ale trzeba znaleźć coś albo kogoś kto, pomoże nam od tego uciec i zapomnieć.
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja próbuje nie myśleć co było kiedyś,a żyć terazniejszością :)
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko kochana <3 Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama moge się domyślić przez co przechodzisz :(
    Śliczne paznokcie *.*
    Zapraszam do mnie - bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  13. A sorka. Zapomniałam.
    Nominuje cię do LBA ^^ !!!!
    fnaftowszystkocomam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też zostałam wystawiona w 18 urodziny więc doskonale wiem co czujesz. No ale nie ma co się przejmować... chyba.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    shinyygirl.blogspot.com
    ps. może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja trzymam urazę za to, że mnie koleżanka wystawiła .
      Możemy obserwować ; )

      Usuń
  15. super blog ! robisz bardzo ciekawe posty więc będe wpadać iii obserwuję i miło gdybyś Ty również zaobserwowała justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jestem bardzo pamiętliwą osobą i nie wiem czy to jest dobre...
    Wspólna obserwacja ?
    http://lu-sia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie to napisałaś!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda, że najgorszym więźniem jest przeszłość... Trudno się od niej uwolnić :(
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts