Domowa wzorkownia :D

22:52

Wciąż zaniedbuje bloga, nie dodając tak często postów ... Musicie mi to wybaczyć . Klasa maturalna nie jest taka łatwa . Oprócz nauki dochodzą jeszcze inne obowiązki . Wkrótce też zacznę chodzić na korki z angielskiego, więc czasu będzie jeszcze mniej . Z racji, że dzisiaj mam na później do szkoły, postanowiłam wykorzystać chwilę wolnego czasu i zrobić nowy post . Miał się on pojawić wczoraj, ale byłam zbyt zmęczona . Wstawanie o 5.40 robi swoje ...




Pomysł na dzisiejszy post chodził za mną od dłuższego czasu, aż w końcu muszę go zrealizować . Zdecydowanie nie jest on w moim stylu, ale może Wam się spodoba .

Przechodząc do konkretów ... chodzi o wzorki na paznokciach . Mimo tego, że mam mało czasu, to zawsze znajdę chwilkę na malowanie paznokci z koleżanką . Niestety powoli brakuje nam pomysłów na wzorki . Poniżej przedstawię Wam nasze dzieła . Wiadomo, że nie są one perfekcyjnie, bo dopiero się uczymy ; )


Pierwszy z nich to kolorowe paski . Są trochę krzywe, bo malowane lakierem z cieniutkim pędzelkiem . Kolejne na pewno będą lepsze, bo zamówiłam sondę do robienia pasków i kropek :D




Drugim naszym dziełem są tzw. "ombre", które zrobiłyśmy przy użyciu gąbeczki ...





Z wzorków robionych z Agatą to by było na tyle . Pokażę Wam jeszcze co ostatnio sama zrobiłam . Nie był to nie wiadomo jak piękny wzorek, bo sama prawej ręki bym nie pomalowała . A wygląda to tak ...




Wzorek ten robiłam równo tydzień temu i już trochę się psuje, dlatego dzisiaj planuje z Agatą znów się spotkać i zrobić coś innego . W planach jest "pszczółka", choć nie wiem czy uda nam się ją zrobić bez specjalnych pędzelków .




Spodobało nam się również coś takiego, ale to już wyższa szkoła jazdy :D




Według Was opłaca się robić wodne paznokcie, czy nie ? A może Wy macie jakieś pomysły na nowy wzorek lub wiecie jak zrobić ten z ostatniego zdjęcia ? Jeśli tak, to piszcie w komentarzach . Jeśli chcielibyście jeszcze kiedyś podobny post z moimi "dziełami" to dajcie znać ; )

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Bardzo ładne wzorki ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie ta pszczoła wygląda :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  3. Pszczoły są super! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pszczółki są słodkie <3
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super post :)
    Może wspólna obserwacja? Zacznij i daj znać u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wzorki paznokci. Powodzenia podczas roku maturalnego :c ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie przepadam za wzorkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne wzorkowe paznokcie<3

    Zapraszam do mnie, poklikasz w linki u mnie w poście? Będę wdzięczna.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/09/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię sobie jakieś wzroki robić na paznokciach ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wzorki świetna sprawa, ale nie zawsze mam do nich cierpliwość :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wzorki !
    Obs :3 liczę na rewanż:D
    anjaa-blog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię różne wzorki, ostatnio wolę stemple, ale chyba czas wziąć się za pędzelki bo zapomnę jak się maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wolę jednolite paznokcie :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ty masz długie paznokcie. :D
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/narzutka-floral.html

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bardzo lubię malować pazurki :* obserwuję i miło gdybyś się odwdzięczyła :* justperfectfashion.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts