Autumn ; )

02:29

Posty miały pojawiać się mniej więcej raz na tydzień, ale z racji, że mam dzisiaj wolne od szkoły i że trochę Was ostatnio zaniedbałam, to postanowiłam dzisiaj coś napisać ; )


Przeglądając Wasze blogi dość często wpadałam na posty dotyczące jesieni . Niektóre z Was pisały, że lubią tą porę roku, a inne, że nie . Czy ja lubię ? Zdecydowanie nie ... Co prawda jesień jak każda inna pora roku ma swoje plusy i minusy, ale ja uważam, że więcej jest minusów .



Plusy:
- spadające liście, zmiana krajobrazu, czyli idealny czas na zdjęcia ( niestety według mnie takie zdjęcia są piękne tylko w internecie )
- wychodzenie na grzyby, spadanie kasztanów itp .
- siedzenie wieczorem pod kocykiem i czytanie książki
- obchodzenie swoich kolejnych urodzin
- jako mała dziewczynka również na jesieni lubiłam skakać po kałużach lub tańczyć w deszczu




Minusy:
- z jesienią kojarzy mi się początek roku szkolnego, co dla mnie jest ogromnym minusem
- dni stają się coraz krótsze
- często pada deszcz, jest zimno i pochmurno
- letnie ubrania trzeba schować do szafy i wyciągnąć cieplutkie
- brak czasu na wieczorne spacery z psem, bo robi się ciemno i zimno
- gorsze samopoczucie i humor
- niektóre zwierzęta odlatują, bądź powoli zasypiają w sen zimowy
- częściej chorujemy
- jesień również przypomina mi o święcie zmarłych, co wywołuje u mnie smutek





Jak widzicie dla mnie więcej jest minusów, chociaż w miarę lubię jesień, ale tylko jej początkową "fazę" . Potem z utęsknieniem czekam na zimę i święta ♥


Chciałabym również poznać Wasze zdanie i dowiedzieć się, czy jest ono podobne do mojego, więc śmiało wypowiadajcie się w komentarzach ; )




Na koniec jeszcze dodam, że za tydzień jadę na pielgrzymkę maturzystów na 3 dni, więc na pewno wkrótce pojawi się wpis i zdjęcia z niej . Czy ktoś z Was też jedzie ? Może będzie to jedyna okazja, żeby spotkać się z niektórymi z Was . Trasa to: Kraków, Zakopane i Częstochowa . Mam tylko nadzieję, że pogoda dopisze ; )

Jeśli macie pytania - pytajcie w komentarzach lub na http://ask.fm/wiktoria1997 .
A tymczasem wciąż poszukuję sukienki na studniówkę ...

You Might Also Like

54 komentarze

  1. Nienawidzę jesieni ;D pełno deszczowych i ponurych dni :)
    Szkoda że ja na pielgrzymce byłam rok temu można by sie było zobaczyć :)
    Czekam na relacje :*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze będzie jakaś inna okazja, żeby się zobaczyć :D

      Usuń
  2. Ja tam nienawidzę jesieni i widzę w niej same minusy ;D No może jedyne co mi się podoba to te piękne drzewa, które aż się proszą by im robic zdjęcia ;) Pozdrawiam !
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! Ja też wciąż szukam kiecki na studniówkę :c Coś ciężko to widzę, powiem Ci szczerze.
    P.S. Ja też czekam na Święta - słucham już nawet piosenek z tego okresu ;D
    Pozdrawiam!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz pięknego psa! :o :)

    darkroseberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O jesieni mam podobne zdanie co ty :) również nie należy ona do moich ulubionych pór roku ^^
    http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również nie przepadam za jesienią. Zdecydowanie bardziej lubię lato :D
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię jesień ze względu na to, że coraz bliżej świąt w rodzinnym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień jak każda pora roku ma swoje plusy i minusy, ale ogólnie nie jest zła. :D
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Plusy i minusy, ale moim zdaniem chyba jest więcej plusów, chociaż nie przepadam za tą porą roku :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień jest cudowną porą roku ma swój klimat :)
    http://betilifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W każdej porze jest coś fajnego :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesień jest fajna gdy jest słoneczna, ma wtedy swój urok. Jest gorzej, gdy pogoda jest pochmurna i pada deszcz :)

    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam,

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne pierwsze foto :)
    Klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja z roku na rok coraz bardziej lubie jesien, nie lubie jej tylko za to ze jest tak ziiiiimno i szaro :(/K

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia. Pieseł *.*
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja również uważam, że jesień ma więcej minusów niż plusów ;) strasznie przygnębiająca pora roku :/
    zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z haulem kosmetycznym ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam te same zdanie na temat jesieni
    http://nixstaystrong.blogspot.com/2015/10/roczek-believe-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesień jest dla mnie 3 miesiącami oczekiwania na Święta... Nie bardzo przepadam za tą porą roku.
    Życzę ładnej pogody i dobrej zabawy na pielgrzymce! Czekam na relację z wyjazdu :)

    reallylovediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z tobą ^.^

    http://miczagblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja raczej nie jestem zbyt wielką fanką jesieni,zdecydowanie wolę lato,kiedy jest ciepło,a słońce świeci jasno od samego rana :)
    www.domilovess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham jesień
    zapraszam do komentowania, obserwowania
    +nowy post
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesień jest najgorszą porą roku.. Zdecydowanie więcej ma minusów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak można nie lubić jesieni? :( /M

    http://2perspektywy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  26. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne zdjęcia *o*
    Cudowny zwierzak ^^
    Cieplutko pozdrawiam i zapraszam na nową notkę:
    http://my-fashion-stylee.blogspot.com

    ~ Ashley

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne zdjęcia <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. http://calkiemzyciowo.blogspot.com/ - będę poruszać trudne tematy, tematy tabu, coś, czego każdy z nas trochę się boi. Zapraszam na pierwszy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy blog :) Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja uwielbiam jesień... ale tylko na zdjęciach... No ewentualnie zza szyby. Hah poszukiwanie sukienki na studniówkę u mnie również w toku, ale chyba bardziej martwię się o buty.
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny wpis! śliczne zdjęcia:*
    zapraszam do mnie! byłabym wdzięczna gdybyś przeczytała nowy post i pomogła mi w konkursie:) pozdrawiam!
    xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Słodkie zdjęcia (:
    W mojej głowie od jakiegoś tygodnia ciągle huczy ze nie długo dzień zmarłych. W sumie nie mam pojęcia na co tak uteskliwie czekam. Ja nie mam opini o jesieni gdyż dla mnie pora roku jak każda inna. (:
    Udanego wyjazdu.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja lubię tylko takie ciepłe jesienne dni, a jak pada deszcz to już nie jest miło. :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Superowy post - bardzo fajnie piszesz, wstawiasz ładne zdjęcia.

    Pozwolę sobie zaproponować wspólną obserwację i zaprosić na bloga: http://superfashi0n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. też nie przepadam za jesienia :) aczkolwiek no do przeżycia, gorsza jest zima :D
    Ale twój psiak ma oczyska! zakochałam sie <3
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  37. Często w jesień dopadają mnie refleksje być może przez te szare kolory za oknem :) Mimo wszystko jest piękna;)

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. prze ślicxny piesekk !!!

    moze obserwujemyy?? daj mi znac :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja dość lubię jesień. :) Śliczne zdjęcia, cudowny piesek! Mam nadzieję, że miło spędzisz czas na pielgrzymce, czekam na zdjęcia z niej.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy dzień udany, a zdjęcia i post z pielgrzymki pojawią się w następnym tyg ;)

      Usuń
  40. Bardzo fajny post! Zazdroszczę pielgrzymki!
    pozdrawiam :*
    www.hand-md.blogspot.com

    PS. Co powiesz na wzajemną obserwację? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja jesień lubię . Uwielbiam ten klimat kolorowych liści <3 A wieczorem można usiąść przy świeczkach, w grubych skarpetach z kubkiem gorącej czekolady i z książką w ręku <3

    __
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz . To bardzo mnie motywuje do dalszego pisania ;)

Popular Posts